service
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 18-06-06 16:46

En trist historie, som endte fint:

iBook døde 18-19/3-06. Sendt til forhandler - FONA - som garantisag. Min
kontakt (som solgte den til mig i maj 04) var enig i at det var garanti.

Videresendt til InfoCare. Ventetid, anbefalede breve, telefonsamtaler
etc. I fredags drog jeg til butikken, for at hente den MacBook Pro jeg
fik tilbudt (lige udgået 1.83 GHz). Da jeg skulle have den udeleveret,
stod forhandleren og læste på sin skærm, hvorpå han gik for at tale i
telefon. Da han kom tilbage, spurgte han mig, om jeg ville betale 50,-
kr. for en tre års tillægsforsikring, hvilket jeg sagde ja til. Beløbet
fremkom ved, at han så, hvad jeg havde betalt for iBook'en og modregnede
prisen (13K) for MacBook'en.

Han sagde, at det var måden at kompensere for de tre måneders ventetid.

--
MA @ 55.01.44N/11.50.39E - www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse

-- and don't forget to boogie

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 18-06-06 18:22

Hej Martin

Faktisk en flot service fra FONA! - Jeg synes, de bliver bedre og bedre,
når det gælder Mac produkter. - Vi har den store her i byen (Østergade),
og de véd også, hvad det drejer sig om.
mvh. Erik Richard

<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>