Jeg savner meget min wget
Fra : Jesper

Dato : 18-06-06 00:07

Efter at have flyttet over på en intelmac mangler jeg min wget og har
desværre været nødsaget til at benytte mig af inferiører programmer som
curl i stedet!

Er der nogen der ved hvor jeg finder en Darwin-Intel binary?

--
Jesper
The saw is family!

Fra : Mads

Dato : 18-06-06 09:04

Jesper wrote:
> [...]
> curl i stedet!
>
> Er der nogen der ved hvor jeg finder en Darwin-Intel binary?

Du kender ikke DarwinPorts eller Fink?

Det er to pakke håndterings systemet til OS X (Darwin).

DarwinPorts henter source, compiler og installere.
Fink minder om Debian og henter binære pakker og installere.

Du kan få wget fra begge:

http://wget.darwinports.com/

http://pdb.finkproject.org/pdb/package.php/wget

DarwinPorts var lidt hurtigere ude med support til Intel Mac, men såvidt
jeg ved er Fink ved at komme på omgangshøjde. Men prøv dem begge de kan
godt køre samtidig (dog skal du være opmærksom på hvad din PATH er, hvis
du har de samme apps/libs i både DarwinPorts og Fink)

Venlig hilsen
Mads

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 18-06-06 10:50

Mads <mads@iname.com> wrote:

> Du kender ikke DarwinPorts eller Fink?

> Det er to pakke håndterings systemet til OS X (Darwin).

> DarwinPorts henter source, compiler og installere.
> Fink minder om Debian og henter binære pakker og installere.

fink kan ohente såvel binære som kildekode.