Ipod Video
Fra : Søren

Dato : 15-06-06 22:48

Hej

Jeg har i dag en 60 GB Ipod Photo. I Itunes har jeg rippet de fleste af mine
CD'er, det fylder ca. 20 GB. Så har jeg downloadet en del Podcast og
VideoPodcast på ca 10 GB.

Jeg har nu købt en ny Video Ipod 30 GB, da jeg ikke mener det er nødvendigt
at have den komplette CD samling med på farten. Hvordan bestemmer jeg hvilke
sange, Video Podcast etc. der skal overføres til min nye Ipod.

Søren

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 15-06-06 23:24

"Søren" <Fjern_Dette _srl@get2net.dk> wrote:

> [...]
> at have den komplette CD samling med på farten. Hvordan bestemmer jeg hvilke
> sange, Video Podcast etc. der skal overføres til min nye Ipod.

Sæt den til, og under Indstillinger > iPod kan du så enten sætte den
til, at du manuelt overfører alt det du vil, eller at den automatisk
synkroniserer med playlists efter dit valg. Dette kan fx være din
video-folder.

--
Mvh. Mikkel Westh
Ved direkte mail - fjern fælden.

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 20-06-06 17:15

Mikkel Westh [2740] <mikkelw@MUSEFAELDEgmail.com> wrote:

> [...]
> til, at du manuelt overfører alt det du vil, eller at den automatisk
> synkroniserer med playlists efter dit valg. Dette kan fx være din

Hvaffor indstillinger - hvor?

Stig Leerbeck
--
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 21-06-06 19:00

Stig Leerbeck <stigleerbeck@nypost.dk> wrote:

> Hvaffor indstillinger - hvor?
>
> Stig Leerbeck

Jeg må være ved at miste forstanden. Kan ikke se denne indstilling under
mine iPod Shuffle-indstillinger. Men måske er det bare fordi, det er en
Shuffle.
Men når du tilslutter din iPod, går du ind i Indstillinger > iPod, og
dér burde du kunne finde noget, der bestemmer, hvad du vil overføre.

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 24-06-06 14:03

> [...]

> Men når du tilslutter din iPod, går du ind i Indstillinger > iPod, og
> dér burde du kunne finde noget, der bestemmer, hvad du vil overføre.

Ja - det lyder også fuldstændigt rigtigt og derfor tjekkede jeg min søns
iPod, men jeg kan ikke finde funktionen. Det må da være der et sted?

Stig Leerbeck
--
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 30-06-06 16:40

> [...]

> Ja - det lyder også fuldstændigt rigtigt og derfor tjekkede jeg min søns
> iPod, men jeg kan ikke finde funktionen. Det må da være der et sted?

Ikke helt logisk, men alligevel! Jeg fandt hele molevitten i iTunes
indstillinger!!!

Stig Leerbeck
--
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk