Macbook og ram
Fra : J.K.Arning

Dato : 14-06-06 11:55

Lige en hurtig ...

Er der nogle problemer i, for en teknisk begavet fingernem person, selv at
sætte ram i den nye Macbook?

Appels priser på ram forekommer mig noget hidsige ..

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk ::
"Det er noget helt særligt at have sex i naturen. Pludselig ligger man der

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-06-06 12:20

J.K.Arning <spam@arning.dk> wrote:

> Lige en hurtig ...
>
> Er der nogle problemer i, for en teknisk begavet fingernem person, selv at
> sætte ram i den nye Macbook?
>
> Appels priser på ram forekommer mig noget hidsige ..

Nej .. selvom det er lidt tricky at samle igen + du skal have en meget
kort skruetrækker ...

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-06-06 12:27

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> Nej .. selvom det er lidt tricky at samle igen + du skal have en meget
> kort skruetrækker ...

lidt godnatlæsning:

<http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=303721>

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Siemen Baader

Dato : 15-06-06 14:06

J.K.Arning wrote:
> Appels priser på ram forekommer mig noget hidsige ..

Ja, men hvis du ikke har købt endnu og 'kun' skal have 1 GB er det
faktisk billigere at købe af apple fordi du får to 256MB moduler med,
som du nok ikke kan sælge til ret meget... Ved 2 GB bliver det mere
attraktivt selv at købe og sætte i.

- Siemen