Firewire død i ibook G4
Fra : Lars

Dato : 07-06-06 21:15

Hej Eksperter,

Jeg har en ibook G4 som jeg købte fra ny i april 2005. Jeg har tidligere
testet min firewire-port med et digital videokamera. Men pludselig er den
død. Jeg har fået Final Cut Pro som jeg skal redigere med, men den kan ikke
se den enhed der er tilsluttet firewire porten.
Jeg ved at kablet er skrøbeligt, men jeg har testet det på min PC og det
virker fint.
Kan man slå firewire fra ved en fejl? Er der forskel på MAC firewire-kabler
og andre?

Nogle ideer til løsning? Er firewire porten død?

Lars

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-06-06 21:40

Lars <Larsdalby@hotmail.com> wrote:

> [...]
> og andre?
>
> Nogle ideer til løsning? Er firewire porten død?

død, død, død som en ninja .. det sker desværre engang imellem. Men prøv
for skæg med et helt andet kabel.

Og der er ikke forskel på kabler nej :)

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...