RUSH
Fra : Kert Rats

Dato : 24-08-06 00:19

Jeg har på Nettet set den canadiske gruppe RUSH, bl.a. på
http://www.youtube.com/watch?v=3-2fKi9Zu5o

De minder en del om det tidligere band Captain Beyond (med medlemmer fra det
tidligere Iron Butterfly) - fed gruppe, fed musik! Både RUSH og Captain
Beyond! Og Iron Butterfly!

Kender nogen her i gruppen til RUSH?
Jeg har søgt på net-biblioteket efter RUSH, men har ikke fundet noget.

Er RUSH aldeles ukendt her til lands - eller hur?

Kik på videoen (linket ovenfor) - det er sgu da mega-massivt, ikke sandt?

Håber, at I kan hjælpe med at opspore RUSH her i Danmark - hvor jeg kan købe
deres cd'er og DVD'er.

Bedste hilsner fra

Kert Rats

Fra : Kert Rats

Dato : 24-08-06 01:13

Se også http://www.youtube.com/watch?v=Dn96AhKjeNQ&mode=related&search

Den version er da også ret massiv, synes jeg.

Venligst

Kert Rats

Fra : Ole Thomsen

Dato : 24-08-06 07:21

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> wrote in message

> Kender nogen her i gruppen til RUSH?

Jada.

> Er RUSH aldeles ukendt her til lands - eller hur?

Det tror jeg da ikke, kan mindes de er omtalt her i gruppen tidligere.

> Håber, at I kan hjælpe med at opspore RUSH her i Danmark - hvor jeg kan
> købe deres cd'er og DVD'er.

Enhver velassorteret musikbutik vil jeg mene.

Personligt holder jeg mest af deres musik fra starten af firserne, f.eks.
Moving Pictures og Signals.

Check osse Live DVD'en Rush in Rio.

Ole Thomsen

Fra : Poul

Dato : 24-08-06 07:59

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> wrote in message
> Håber, at I kan hjælpe med at opspore RUSH her i Danmark - hvor jeg kan
> købe deres cd'er og DVD'er.

http://www.mobydisc.dk/medier.aspx?titel=&kunstner=rush&id_kategori=0&id_medietype=0&stand=0&art=0&funktion=64

http://www.rillen.dk/index.asp?actn=Search&page=1&SearchType=navn&WordType=1&SearchWord=rush

mvh Poul

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 24-08-06 14:18

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> De minder en del om det tidligere band Captain Beyond (med medlemmer fra
> det tidligere Iron Butterfly) - fed gruppe, fed musik! Både RUSH og

Se dem kender jeg ikke, så det kunne jo være de skulle tjekkes ud.

> Kender nogen her i gruppen til RUSH?
> Jeg har søgt på net-biblioteket efter RUSH, men har ikke fundet noget.

Jeg er blevet en stor fan herpå de seneste to år, hvor jeg har "studeret"
metal og hård rock-rødder.

> Er RUSH aldeles ukendt her til lands - eller hur?

Nej, men de er helt klart undervurderet som band i både progressiv rock og
(metal)-genren.

> Kik på videoen (linket ovenfor) - det er sgu da mega-massivt, ikke sandt?

Enig.

> Håber, at I kan hjælpe med at opspore RUSH her i Danmark - hvor jeg kan
> købe deres cd'er og DVD'er.

Jeg kan låne en masse CD'er med dem på mit lokale bibliotek, så tror ikke
det skulle være svært.

Fra : Kert Rats

Dato : 24-08-06 14:42

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan låne en masse CD'er med dem på mit lokale bibliotek, så tror ikke
> det skulle være svært.

Hvilket bibliotek låner du fra?

Bedste hilsner fra

Kert Rats

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 24-08-06 14:52

> "Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvilket bibliotek låner du fra?
>

> Bedste hilsner fra
>
> Kert Rats

Viborg
Der i hvert fald 2-3 stykker.

Fra : JimR

Dato : 25-08-06 11:27

Rush er verdens bedste Power Trio. Lyt til Hemispheres og alt derefter, det
er tre af verdens bedste musikere der har spillet sammen i over 30 år. Rush
i Rio er et fabelagtigt show, desværre med rigtig dårlig lyd.

JimR

Fra : Morten Guldager

Dato : 25-08-06 18:45

2006-08-25 JimR wrote
> Rush er verdens bedste Power Trio. Lyt til Hemispheres og alt derefter, det
> er tre af verdens bedste musikere der har spillet sammen i over 30 år. Rush
> i Rio er et fabelagtigt show, desværre med rigtig dårlig lyd.

Jo, optagelsen er ikke for lækker. Men jeg synes til gængæld de giver
den rimelig god gas til den koncert. Langt mere end på deres studie
optagelser. (som jeg finder lidt kedelige)

/Morten