Default Folder 3.1.2 - på dansk
Fra : Mogens Thyregod

Dato : 19-06-01 20:36

Så er Default Folder 3.1.2 på dansk klar til download, enten via:

<http://homepage.mac.com/mothsoft/>

eller direkte fra:

<http://www.stclairsoft.com>

--
mvh.
Mogens Thyregod

Fra : Karen Seiersen

Dato : 19-06-01 22:00

Mogens Thyregod wrote:

> Så er Default Folder 3.1.2 på dansk klar til download, enten via:

> [...]

Hej Mogens

Nu er jeg altså nødt til at spørge hvad er Default Folder 3.1.2 på
dansk ? er det et absolut must ??? har aldrig hørt om denne størrelse
før, og er altså ret videbegærlig.

Tak hvis du vil uddybe nærmere !!!

mvh Karen (macbrugermedlem)

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 20-06-01 09:00

Karen Seiersen <kv@mail.dk> wrote:

> [...]
>
> Nu er jeg altså nødt til at spørge hvad er Default Folder 3.1.2 på
> dansk ? er det et absolut must ??? har aldrig hørt om denne størrelse

Jeg hedder godt nok ikke Mogens, men jeg har gennem en årrække været
aktiv bruger af Default Folder.

Du kan med Default Folder:
Fra åbne- og arkiver-dialog-bokse:
- Ved et enkelt klik finde tilbage til din forrige mappe.
- Sætte default-mapper til hver enkelt program.
- Sætte shortcuts på de vigtigste af de mapper du anvender.
- Ved klik vælge åbne mapper i Finderen (udenfor dialogboksen).
- Åbne mapper i Finderen med shortcut.
Fra kontrollinien i Finder:
- Finde senest anvendte mapper.
- Finde defaultmapper.
Generelt:
- Lave et hav af indstillinger som ændrer på adfærden og kontrollen over
især åbne- og arkiver-funktionerne.

Tjek det af selv. Du kan downloade og anvende programmet i 30 dage
gratis, hvorefter det koster ca. 250 kr at registrere dig.

....hvilket jeg i høj grad synes at programmet fortjener!

Stig

www.simplesoft.dk - www.macperiferi.dk

Fra : Karen Seiersen

Dato : 20-06-01 21:57

Stig Leerbeck wrote:

> [...]
> gratis, hvorefter det koster ca. 250 kr at registrere dig.
>
> ...hvilket jeg i høj grad synes at programmet fortjener!

Tak til Stig for det uddybende svar........ så dette vidunder må jeg da se
nærmere på !!
Også selvom du så ikke hedder Mogens...det er jo ikke navnet der gør det kun
når navnet er Macintosch

Hilsen Karen

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 21-06-01 14:07

> [...]

> nærmere på !!
> Også selvom du så ikke hedder Mogens...det er jo ikke navnet der gør det kun

Jeg skal tilføje at jeg ALDRIG har bemærket at programmet skulle medføre
problemer af nogen art.

(til forskel fra andre nært beslægtede programmer).

www.simplesoft.dk - www.macperiferi.dk