Problemer med uploading-billeder.
Fra : Tove Krieger

Dato : 22-08-06 18:44

Jeg vil bare lige spørge om nogen af jer herinde har haft problemer
med at uploade billeder til dk.fritid.dyr.kat hjemmesiden ?

Var lige henne hos min datter. Hun har oprettet sig med profil o.s.v.
Hun har desuden lagt 2 billeder ind af hendes kat. Hun vil gerne have
lidt flere billeder ind, og har prøvet nu med ca. 4 forskellige
billeder, som ikke fylder mere end de 2 første (under 200kb),
størrelsen er også ok, men det kan åbenbart ikke lade sig gøre. Der
kommer kun en lille hvide firkant med et rødt kryds i. Hvad pokker mon
der kan være galt ? Teksten hun skrev under billedet er der, men
heller ikke andet.

Jeg havde ingen problemer da jeg lagde mine billeder ind.

Venlig hilsen
Tove :)

Fra : Alice

Dato : 22-08-06 19:42

Tove du skal lige tjekke at det er jpg filer, og at filnavnet ikke
indeholder underlige tegn - Såsom #%&" olign.

KH
Alice

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-08-06 20:13

Alice wrote:
> Tove du skal lige tjekke at det er jpg filer, og at filnavnet ikke
> indeholder underlige tegn - Såsom #%&" olign.
>
> KH
> Alice

Hej Alice.

Det er jpg-filer. Jeg sagde til min datter, at der ikke måtte være
underlige tegn, men det kan da godt være, at det måske er der hunden
ligger begravet. Mange tak for dit svar.

Venlig hilsen
Tove :)