flødekartofler
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 20-08-06 17:01

Meget enkelt spørgsmål kan man fryse flødekartofler der er lavet?

mvh.
Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Max

Dato : 20-08-06 17:13

Hej Bolette

> Meget enkelt spørgsmål kan man fryse flødekartofler der er lavet?

Ja det kan man godt, men det skiller lidt ad når man
varmer det op igen.

Mvh Max

Fra : Basil

Dato : 20-08-06 18:45

Max formulerede spørgsmålet:
> Hej Bolette

> Ja det kan man godt, men det skiller lidt ad når man
> varmer det op igen.
>
> Mvh Max

Jeps, men smager stadig pragtfuldt, måske endda bedre efter microovnens
nuke (selvom jeg desværre ikke kan tåle det).
Kai

Fra : Max

Dato : 20-08-06 18:59

Hej Kai

> Jeps, men smager stadig pragtfuldt, måske endda bedre efter
> microovnens nuke (selvom jeg desværre ikke kan tåle det).

De er lidt som gule ærter, de vinder næsten ved at blive gemt
og genopvarmet, fløden trækker rigtig ind i kartoflerne og gør
dem rigtige cremede. Og at det skiller lidt gør mig personlig
ikke noget.

Mvh Max

Fra : Hauge

Dato : 20-08-06 19:04

Hej Max
Max wrote:
> De er lidt som gule ærter, de vinder næsten ved at blive gemt
> og genopvarmet

Hvorfor begynder du nu at snakke om gule ærter? Jeg er rablende suuulten
nu..

Der skal gule ærter på bordet i morgen aften

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060820180339@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Max

Dato : 20-08-06 19:24

Hej Hauge

> Der skal gule ærter på bordet i morgen aften

OK, så kommer jeg og spiser rester tirsdag :)

Mvh Max