spisested (kro, restaurent whatever) med s~
Fra : Thomas

Dato : 20-08-06 15:23

Hej NG

Jeg har en forespørgsel fra min far... og da jeg bliver indblandet på det
spiselige plan så gør jeg gerne mit... dvs spørge jer

Hvorhenne kan I anbefale stegte ål på fyn ?

Steder og desuden gerne priser............... Det optimale ville være
"spis hvad I kan...... " men da min familie benyttede sig af det på
Ryslinge Kro for mange år siden (20 + vel) der ophørte det tilbud....
sikkert bare en tilfældighed

Altså..... det der fimsede med 6 stykker ål pr person det dutter ikke..... 2
gange rundt på tallerkenet skulle benene gerne række mindre kan dog
gøre det, men man tager ikke ud for at spise sig mæt i stuvede
kartofler..... det er ligesom det nemmeste at lave

Jeg ser spændt frem til nogle svar

Thomas

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 20-08-06 17:09

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gøre det, men man tager ikke ud for at spise sig mæt i stuvede
> kartofler..... det er ligesom det nemmeste at lave

Fyn kan jeg ikke hjælpe med, men Viuf kro er da i nærheden.
De har gode ål, ikke spis hvad man kan, men du kan bestille en lidt større
portion hvis ikke den normale portion er nok.
Vi plejer at spise den normale portion selvom jeg godt kunne spise lidt mere

Steen.

Fra : Henning Holm

Dato : 21-08-06 03:35

> [...]
> gøre det, men man tager ikke ud for at spise sig mæt i stuvede
> kartofler..... det er ligesom det nemmeste at lave

Hotel Ærø i Svendborg......for en lille merpris....spis hvad du
kan....priserne har jeg ikke styr på,da det er et par år siden......men ring
til dem og forhør dig.......
http://www.hotel-aeroe.dk/

Velbekomme....

--