ab. stigning hos TDC
Fra : Hm

Dato : 19-08-06 09:29

Hej
var lige inde på tdc s hjemme side og faldt over en prisstigning på deres
faste abonnent (eller hvordan det nu staves) det stiger nu til 129 kr. pr
1/10 når der ikke er tilknyttet Internet.
Så nu bliver jeg snart nød til at sætte mig ind i markedet, jeg syntes jeg
har set flere bedre tilbud, man hvor var det nu??
gerne med pris incl. samtale til andre fastnet.
har I nogle bud??
Hanne

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-08-06 11:34

"Hm" <mishama@hongnet.dk> wrote in message
> [...]
> har set flere bedre tilbud, man hvor var det nu??
> gerne med pris incl. samtale til andre fastnet.

Hatr du internet hos arrownet? Hvorfor ikke bare vælge deres telefonløsning
og droppe tdc helt?

Fra : Hm

Dato : 19-08-06 20:46

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> Hatr du internet hos arrownet? Hvorfor ikke bare vælge deres
> telefonløsning og droppe tdc helt?
Ja, men jeg mener ikke de har andre muligheder end IP, og det er efter
sigende ikke ´særlig godt og ret ´dyrt i forhold til anden IP telefoni, jeg
tror ikke jeg er klar til de problemer endnu
hilsen
Hanne

Fra : Hm

Dato : 19-08-06 21:12

Hej Bjarke
kan godt se at der er noget der hedder A plus, men jeg skal kunne ringe
billigt til England, det gør jeg nu ved kun at have abonnemt hos TDC og
selve taksterne igennem det der tidl. hed Primus, men det var måske en
mulighed.
hilsen
hanne