Zakynthos ÅC
Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 18-08-06 19:09

Vi har været på Zakynthos 5 gange, og derefter skiftet til andet
rejsemål.
Zakynthos er stadig et ønske, og derfor vil jeg gerne høre om der er
nogen der har boet i 2 vær. lejlighed på di Palais i Tsilivie.
Er der nogen udsigt fra balkonen? Sidder man og "glor" på en anden
bygning? Er lejlighederne ok?
Alle info om lejlighederne modtages med tak. Hotel Medetiranee har vi
boet de andre gange.
I`m A Survivor

Fra : news@llz.dk

Dato : 19-08-06 17:26

On 18 Aug 2006 18:08:32 GMT, Thomas Peter Bitsch
<vitsbreaks@BDLDNsol.dk> (slet BDLDN) wrote:

>vil jeg gerne høre om der er
>nogen der har boet i 2 vær. lejlighed på di Palais i Tsilivie.
>Er der nogen udsigt fra balkonen? Sidder man og "glor" på en anden
>bygning? Er lejlighederne ok?
Det har jeg. Synes lejligheden var OK (dog med lidt for lidt service,
hvis flere skulle spise sammen. Så skulle vi kanibalisere andre
værelser..).

Udsigten fra vores terasse var fin. Skråt hen over poolen og baren
nede på hjørnet, og ud over bugten med fastlandet i baggrunden. Men
man skulle da helt hen til kanten. Ellers har du ret.
Parallelbygningen er det første, man ser.

Jeg kan linke til et par billeder lidt senere, hvis interesseret?

-----
Med venlig hilsen

-henrik

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 20-08-06 09:14

news@llz.dk skrev:

> [...]
>Parallelbygningen er det første, man ser.
>
>Jeg kan linke til et par billeder lidt senere, hvis

Tak for info, og jeg vil da gerne se nogle billeder, da vi
stadig er lidt i tvivl, Mediteranee var dejligt, men "kun" et
hotelværelse.
I`m A Survivor

Fra : news@llz.dk

Dato : 22-08-06 07:52

On 20 Aug 2006 08:14:23 GMT, Thomas Peter Bitsch
<vitsbreaks@DZ2DMsol.dk> (slet DZ2DM) wrote:

>Tak for info, og jeg vil da gerne se nogle billeder, da vi
>stadig er lidt i tvivl, Mediteranee var dejligt, men "kun" et
>hotelværelse.
>I`m A Survivor

Jeg har strikket et par billeder sammen, som du kan se på:
http://zak.llz.dk

-----
Med venlig hilsen

-henrik

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 22-08-06 16:16

news@llz.dk skrev:

>Jeg har strikket et par billeder sammen, som du kan se på:
>http://zak.llz.dk
>
>-----
>Med venlig hilsen
>
>-henrik

Mange tak, det bliver nok det vi vælger til næste sommer.
vh
Thomas
I`m A Survivor