Opdatering på katten fundet i Stege
Fra : Ditte H

Dato : 18-08-06 18:33

Hej Alle sammen

Jeg har været i jævnlig kontakt med Møns Dyrlæger, ang. den trefarvede
hun-ungkat, der blev fundet i området nær Safirvej.
Se meddelse fra 7. august.
Hun befinder sig stadig ved dyrlægerne, og savner sin ejer.
De har forsøgt sig med tricket om olie og stærk lys, for at se
øretatoveringen, uden held. Den er efterlyst i lokalavisen.
Jeg håber der snart er nogen der henvender sig.
Jeg må kun have en kat, og kan derfor ikke overtage den, og ærligt, så
ved jeg ikke om tiden er til, at missen skal have en ny ejer.
Dyrlægerne overvejer at beholde hende som "klinikkat", men der må da
være nogen der savner hende.

Møns Dyrlæger kan kontaktes på 55 81 56 56.

Miau

--
Venlig hilsen
Ditte H

Fra : Svante

Dato : 19-08-06 12:46

Dyrlægerne har IKKE sat den i en avis der er omdelt til alle husstande. Den
er sat i en lokal avis ikke ret mange mennesker holder på Møn. Så måske de
skulle fremlyse den i Ugebladet for Møn som er husstandsomdelt!

Svante

Fra : Ditte H

Dato : 19-08-06 13:07

Svante skrev den 19-08-2006:
> [...]
> er sat i en lokal avis ikke ret mange mennesker holder på Møn. Så måske de
> skulle fremlyse den i Ugebladet for Møn som er husstandsomdelt!

Hej Svante

Jeg har ikke selv tjekket, hvilken avis den er sat i.
Men mon ikke Dyrlægerne har sat den i den avis, de mener er bedst.

--
Venlig hilsen
Ditte H

Fra : Svante

Dato : 19-08-06 13:30

Så mener jeg ikke de har ret, fordi en fremlyst kat bør sættes i en avis der
kommer ud til alle bopæle og ikke en kun hver ca hver 20 får

Svante