Hvad skal man opleve i Vest USA - San Dieg~
Fra : Thomas Tolborg

Dato : 18-08-06 14:32

Hejsa

Jeg har en uge fri på en konference rejse til San Diego i Oktober. Hvad
_skal_ man se deromkring?

Mvh,
Thomas

Fra : Verner Johnsen

Dato : 18-08-06 19:05

On Fri, 18 Aug 2006 15:32:25 +0200, Thomas Tolborg <news@tolborg.dk>
wrote:

>Hejsa
>
>Jeg har en uge fri på en konference rejse til San Diego i Oktober. Hvad
>_skal_ man se deromkring?
>
>Mvh,
>Thomas

Det kommer en hel del an på hvad der interesserer dig.

For vil et besøg i San Diego Zoo og Sandiego Zoo's wild animal park
være en selvfølge.

Men ellers se her:

<http://www.aroundandaboutsandiego.com/>
<http://www.sandiegothisweek.com/>
--
Hilsen Verner

Fra : Eivind

Dato : 18-08-06 21:30

>Hejsa
>
>Jeg har en uge fri på en konference rejse til San Diego i Oktober. Hvad
>_skal_ man se deromkring?

zoo, seaworld, og et sjovt spisested som hedder dick's last resort

Fra : Morten Wartou

Dato : 22-08-06 15:09

Thomas Tolborg wrote:
> Hejsa
>
> Jeg har en uge fri på en konference rejse til San Diego i Oktober.
> Hvad _skal_ man se deromkring?

Hangarskibet USS Midway er ganske imponerende, og ligger lettilgængeligt.
Ellers er der ikke voldsomt meget interessant i området, du skal et godt
stykke østpå, det store nationalparkområde med Zion, Arches, Grand Canyon,
Bryce Canyon, Monument Valley og meget mere, er helt fantastisk. Der er et
fantastisk bjergpas på vejen til området (I15 mener jeg det er), mellem
Mojave Desert og Las Vegas, som er ubeskriveligt imponerende en sen
eftermiddag. I Kalifornien er det mest interessante, efter min mening, Death
Valley og Yosemite National Park, men der er også en pæn afstand.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : ayjay

Dato : 11-09-06 19:24

wrote:

>Hejsa
>
>Jeg har en uge fri på en konference rejse til San Diego i Oktober. Hvad
>_skal_ man se deromkring?
>
>Mvh,
>Thomas

Dejlig by, behagelig afslappet atmosfære

"_skal_":
Old town (velholdt historisk bydel fra 1800-tallet; gode spisesteder)
SeaWorld (Spækhuggere, delfiner, søløver o.m.a.; spændende shows)

Anbefaler iøvrigt:
Seaport Village (hyggelige butikker/restauranter ved havnen/marinaen)
San Diego Zoo (verdensberømt og ganske hyggelig zoologisk have)
Horton Plaza (stort indkøbscenter i anderledes/spændende design)
Tijuana (atypisk mexicansk grænseby; _meget_ turistorienteret)

God tur!

brgds,
   ayjay