Tekst til Kaj og Andreas "sang om forskell~
Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 17-08-06 20:34

Hej NG

Jeg leder efter subject - det er den her med "selvom der er forskel på os
to, så er vi gode venner kan du tro"

Har prøvet at google tekstklippet, men uden held

--
Mvh Mads
----

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-08-06 20:44

http://hjem.get2net.dk/sfotorstorpskole/kaj_og_andreas%20duet..htm

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-06 20:45

/Alex

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-08-06 20:48

Alex Linaa skrev:

>http://hjem.get2net.dk/sfotorstorpskole/kaj_og_andreas%20duet..htm

Ha! jeg var hurtigere til at google den end dig

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-06 22:12

On 17 Aug 2006 19:48:24 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>Ha! jeg var hurtigere til at google den end dig

1 minut. Det er fordi jeg sidder med et tastatur fra Usbekistan :P

/Alex

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 17-08-06 22:13

> Ha! jeg var hurtigere til at google den end dig

Jeg må så til gengæld have haft sovet godt og grundigt da jeg selv googlede
den, siden jeg ikke kunne se det link der kom frem som det allerførste :-/