Skirejse - Slovakiet - Jasna
Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 16-08-06 22:52

Hej NG. Vi overvejer krafigt at tage til Slovakiet på skiferie i julen, og
vi gerne booke selv nede i Slovakiet da jeg tror jeg kan spare nogle penge
på dette (selvom det i forvejen er utroligt billigt).

Er der nogle der har gode erfaringer med disse ting, både skiferie i
Slovakiet men også bestilling på lokale sider i landet?

Med venlig hilsen

Lars Kristian Jensen

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 18-08-06 16:49

> [...]
>
> Er der nogle der har gode erfaringer med disse ting, både skiferie i
> Slovakiet men også bestilling på lokale sider i landet?

Nu har jeg selv undersøgt markedet, og man kan ikke gøre det billigere selv
end www.gaiarejser.dk så det er nok derfor ingen har svaret på mit indlæg.

Fra : PostMan

Dato : 19-08-06 08:58

"Lars Kristian Jensen" <lars@wefl-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle der har gode erfaringer med disse ting, både skiferie i
> Slovakiet men også bestilling på lokale sider i landet?

Ingen erfaring, men tænker selv på at tag der ned i uge 6 eller 8, fandt
lige dem her
http://www.actours.dk/vinter/?dest_id=38&sub_id=18
Og de er da billiger....
Har ikke rejst med dem

Vh

PostMan

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 19-08-06 21:36

> Ingen erfaring, men tænker selv på at tag der ned i uge 6 eller 8, fandt

Det kan jeg godt forstå, der ser da kanonlækkert ud.

> lige dem her
> http://www.actours.dk/vinter/?dest_id=38&sub_id=18
> Og de er da billiger....
> Har ikke rejst med dem

Jeg har lige sammenlignet, og jeg synes stadig Gaia Rejser er billigere, om
ikke andet, så kan jeg godt lide, at der er liftkort med i deres priser det
er de ikke hos Actours.

Jeg er dog i tvivl om vi skal bo på Tatralandia eller på selve
skisportstedet. Ifølge Gaia, så er det bedre for børnefamilier at bo i
Tatralandia, jeg orker bare ikke at køre i skibus en time om dagen :)

Hilsen lars