Andet multimedie
bentjuul 3670
Skærmkort, BIOS-problem ?
Fra : Peter Heide

Dato : 16-08-06 20:42

Jeg har en selvbygget computer. Bundkort er ASUS p5ld2 og jeg har et Windows
styresystem. Skærmkortet er ASUS geforce 7600. (2 GB RAM og 3,2 GHz dualcore
processor.)

Min computer kører rimeligt. Dog kan den stort set ikke downloade.
Processern kører med ca. 1% kraft.

Windows´validering afviser kompatibilitet. Og computeren viser ikke
skærmbillede efter IDE scanning.

Skal BIOS indstilles til nyt skærmkort eller er det drivern, der ikke er
kompatibel?

Kan det evt. være, skærmkortet er indstillet til fjernsyns udgang fra start?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 16-08-06 21:14

Peter Heide skrev:

>Jeg har en selvbygget computer. Bundkort er ASUS p5ld2 og jeg har et Windows
>styresystem. Skærmkortet er ASUS geforce 7600. (2 GB RAM og 3,2 GHz dualcore
>processor.)

Det er ikke lige den rigtige gruppe til spørgsmålet, herinde
drejer det sig om grafikbehandlinf på computer.

En relevant gruppe til spørgsmålet er en gruppe i
dk.edb,hardware-hierakiet, f.eks. news:dk.edb.hardware.grafikkort
eller news:dk.edb.hardware.skaerm.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Kerim