Sydspanien i efterårsferien
Fra : Marianne

Dato : 16-08-06 19:07

Hej

Vi - 2 voksne og 2 børn - har planer om en tur til Sydspanien i
efterårsferien. Det skal primært være en bytur. I den forbindelse er jeg
meget interesseret i tips om hotellejligheder med min. 2 værelser og
mulighed for lidt madlavning.

Kender nogen noget?

mvh
marianne

Fra : bj

Dato : 16-08-06 19:55

"Marianne" <handel@lundbak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> efterårsferien. Det skal primært være en bytur. I den forbindelse er jeg
> meget interesseret i tips om hotellejligheder med min. 2 værelser og

hvad med at finde en lejebolig her: www.kronerejser.dk det har jeg prøvet
med stor held...lej bolig find flybillet og så afsted... lej en bil
hjemmefra som står klar i lufthavnen eller j´lej en taxa til stedet hvor I
vælger jeres base og find så det nærmeste sted at leje en bil eller brug de
offentlige transportmidler - hvis I har tålmodighed til at finde rundt i
det...det er relativt nemt, men måske går bussen eller metroen ikke ligenår
man har brug for det....næste gang lejer jeg selv en bil..

held o´g lykke med det

bj

Fra : Marianne

Dato : 17-08-06 08:29

> [...]
> i det...det er relativt nemt, men måske går bussen eller metroen ikke
> ligenår man har brug for det....næste gang lejer jeg selv en bil..

Hej bj

Tak for dit tip! Jeg forsøger Kronerejser.

mvh
marianne

Fra : bj

Dato : 17-08-06 23:21

> Hej bj
>
> Tak for dit tip! Jeg forsøger Kronerejser.
>
> mvh
> marianne

det var så lidt, bare det var mig der skukke afsted...jeg boede i en
bjerglandsby, Torrox Pueblo, ca. 50 km. øst for Malaga. Det var hyggeligt og
roligt og ikke overrendta f turister. Ikke langt til drypstenshuler i Nerja,
ikke langt til Friligiana med dets smalle gader og et smuk torv, hvor jeg
kom med på "glo-bryllup (en sjov oplevelse), Hvor lang tid det vil tage at
køre til Granada ellers Sierra Nevada ved ejg ikke, men jeg er ked af at jeg
ikke nåede det...der er også en tur til Gibraltar, man kan også tage båden
til nordafrika forkellige steder langs kysten og på den måde opleve det
nordafrikanske. Der er masser af muligheder..Malaga i sielv er jo et besøg
værd og langt til Sevilla er der jo heller ikke. Derudover er der jo inde i
baglandet naturreservator som er besøg værd....god tur

bj