Skal vi bytte? Kattetoilet for rejsekasse/~
Fra : Siri

Dato : 15-08-06 15:57

Kære Kattevenner.
Min nye dejlige perser ankom 'akkompagneret' - undskyld, ledsaget af et
kæmpe-kattetoilet, mindst en halv meter langt og ca 40 cm højt - det kan
slet ikke være i mit lille badeværelse, men Gia-missen har nu ingen
problemer, for hun trives fint med den åbne alm. kattebakke, jeg havde
klar til hende. Hun er komplet ugenert
Til gengæld tog hendes gl. ejere transportkassen med igen, og på et
eller andet tidspunkt får jeg vel brug for sådan en - måske har du en
rimeligt pæn en i overskud, så vi kan bytte?
Jeg har lidt sat næsen op efter sådan en rund, flettet lukket kurv med
låge foran....
Men på den anden side, så er det sikkert også godt at have en helt
firkantet klassisk solid plast-katte-kasse klar.
Vil nogen bytte?
Kattetoilettet er selvfølgelig rengjort og renset med Rodalon, så det
flunker!
Jeg bor i København, og færdes dagligt nær Rådhuspladsen og Kgs Nytorv,
så måske kan vi finde ud af noget?
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 15-08-06 16:51

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> flunker!
> Jeg bor i København, og færdes dagligt nær Rådhuspladsen og Kgs Nytorv,
---------

hvis du har mod på at sende den med posten, så vil jeg da gerne bytte med en
rund fletkurv/transportkurv..jeg har hele 2 stående i kælderen som de
utaknemmelige "kræ" ikke vil kendes ved...(-;
den ene er pænt stor, og den anden lidt mindre. mine raggier kan snildt være
i dem begge.
missernes nuværende kattetoilet som også er pænt stort, er ved at være
udtjent, så et nyt ville være fint.
hvad farve er toilettet?

mvh. marie

Fra : Siri

Dato : 17-08-06 08:29

> [...]
> utaknemmelige
> den ene er pænt stor, og den anden lidt mindre.

Det lyder godt - jeg er interesseret, og prøver at maile jer - prøv du
også at maile mig?
Hvor bor I henne i DK?

> hvad farve er toilettet?
Jeg smed det i kælderen med det samme, så Gia ikke skulle blive
kattebakke-forvirret, men det er vist mørkerødt og gråt - tjekker lige...

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 15-08-06 17:18

> [...]
> flunker!
> Jeg bor i København, og færdes dagligt nær Rådhuspladsen og Kgs Nytorv,

Jeg har en grå Skipper 3 med gult håndtag og gule samlinger,
http://www.zooplus.de/app/WebObjects/ZooShop.woa, usamlet og ubrugt. Kun
lettere støvet og nikotinfarvet efter 5 år ovenpå et skab *S* Men jeg kan
nok overtales til lige at bruse den over en gang *S*

Jeg arbejder i St. Kongensgade og kan snildt kigge forbi en dag efter
arbejde.

M.v.h.
Lise

Fra : Siri

Dato : 16-08-06 10:26

> Lise Hudtloff Nielsen Bod... skrev:
>
> Jeg har en grå Skipper 3 med gult håndtag og gule samlinger,
> http://www.zooplus.de/app/WebObjects/ZooShop.woa, usamlet og ubrugt.

Hmmm, linket virkede ikke, men jeg tror, at jeg har fundet den på
zooplus.dk...

Kun
> lettere støvet og nikotinfarvet efter 5 år ovenpå et skab *S* Men jeg kan
> nok overtales til lige at bruse den over en gang *S*

Det lyder alle tiders

> Jeg arbejder i St. Kongensgade og kan snildt kigge forbi en dag efter
> arbejde.

Aj, hvor nemt! Jeg bor lige om hjørnet så Vi kunne jo evt mødes på
cafeen 'Chat Noir' (meget apropos ), på hjørnet af Fredericiagade og
Borgergade, det er et meget afslappet sted at vente over en kop og en
avis/blade

Fra : Siri

Dato : 16-08-06 18:41

Hej Lise
Har forsøgt at maile dig - på <lboden@mail.nospam.dk> - men den kommer
retur.... Håber, at du ser svaret her på siden (og måske opdaterer
mailadresse )

Fra : "

Dato : 16-08-06 21:03

Siri wrote:
> Hej Lise
> Har forsøgt at maile dig - på <lboden@mail.nospam.dk> - men den kommer
> retur.... Håber, at du ser svaret her på siden (og måske opdaterer
> mailadresse )

Du kan skrive privat til hende via hjemmesiden: dk-fritid-dyr-kat.dk

Vælg dette direkte link og skriv mail:

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-08-06 21:10

<II> wrote:

> Du kan skrive privat til hende via hjemmesiden: dk-fritid-dyr-kat.dk

Ellers kan det da være at Siri har glemt at fjerne "nospam" fra
mailadressen, og det er derfor den kommer retur.

Mvh Tove :)

Fra : Siri

Dato : 17-08-06 09:39

> Tove Krieger skrev:
> Ellers kan det da være at Siri har glemt at fjerne 'nospam'

--- Jepper, det har du ret i, Jeg vidste simpelthen ikke, at det var et
trick i stil med KATTEBAKKE (som jeg godt var opmærksom p) - tak til
alle, der vil hjælpe en newbie!
Men - jeg har lidt indtryk af , at der også er en del, der glemmer
at opdatere deres mailadresser her på sitet (?) - ahem Hep hep...

Fra : Siri

Dato : 17-08-06 10:20

> <II> skrev:
> Du kan skrive privat til hende via hjemmesiden: dk-fritid-dyr-kat.dk
Hej '?'
Tak for hjælp til en newbie...
Der er noget, der driller mig, selvom jeg har læst i FAQ osv etc.
Når jeg klikker på navnet til venstre for svaret eller indlægget kommer
jeg ikke hen til profilen, men Outlook starter (på min hjemmepc), eller
der kommer et vindue med 'login net passport' eller noget i den
irriterende "dur" (på job-pc) - og så kan jeg ikke komme videre.
Jeg bruger hverken Outlook eller passport (udover mit rødbedepas!
), og i det første tilfælde kan jeg så 'bare' kopiere adressen derfra og
så lukke 'skidtet' igen.
Hvordan finder jeg hen til en brugers profil, hvis jeg f eks gerne vil
maile vedkommende
- eller se deres katte-billeder (jeg anede ikke, hvor charmerende og
dejlige, katte kan være!)?
Igen tusind tak for newbie-hjælp.

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-08-06 12:16

Siri wrote:
> [...]
> maile vedkommende
> - eller se deres katte-billeder (jeg anede ikke, hvor charmerende og

Hej Siri.

Det er faktisk meget nemt.

Allerøverst på siden er der fire faner. Klik på "profil". Når du så
kommer derind kan du se at der i et "gardin" der kan rulles ned står:"
Gå direkte til profil."

Når du har fundet vedkommendes profil klikker du på den lille pil til
højre for "rullegardinet" og voila, så er du på vedkommendes profil.

I selve profilen er der en linie med e-mail. den trykker du på, og du
kan så sende beskeden.

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : Siri

Dato : 18-08-06 10:17

> Tove Krieger skrev:
> Allerøverst på siden er der fire faner. Klik på
>
> Når du har fundet vedkommendes profil

- Tak
Jo, det fandt jeg ud af senere, men hvad så, hvis folk, der har skrevet
indlægget, ikke er på den liste - f eks det flinke par, som har skrevet
det øverste indlæg i denne tråd?
Nu mailer jeg med dem via privat mail, så kommunikationen er i gang, men
jeg kunne/kan ikke maile med dem via profil på sitet her - eller?

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-08-06 11:45

Siri wrote:

> [...]
> Nu mailer jeg med dem via privat mail, så kommunikationen er i gang,
> men jeg kunne/kan ikke maile med dem via profil på sitet her - eller?

Nej, det kan du desværre ikke. Man skal være medlem for at kunne modtage
mails gennem Katte-hjemmesiden.

Det er iøvrigt en rigtig skøn perser du har fået, var inde og beundre
hende. Hun ser så blød og dejlig ud - tillykke med hende.

Mvh Tove :)

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 16-08-06 22:33

> Hej Lise
> Har forsøgt at maile dig - på <lboden@mail.nospam.dk> - men den kommer
> retur.... Håber, at du ser svaret her på siden (og måske opdaterer
> mailadresse )

Hej Siri

Ja, det er ikke sådan med de tillæg i adresserne. Jeg fik også mit svar til
dig retur, da jeg ikke havde været opmærksom. Men nu har jeg prøvet at
fjerne kattebakke og skrevet igen, så ser vi, om det kommer frem *S*

M.v.h.
Lise

Fra : Siri

Dato : 18-08-06 18:43

Tak Lise!
Ikke så snart begyndte jeg at pakke den ud og finde ud af skruer, før
Giamisse nysgerrigt måtte snuse sig igennem hver cm, og da hun gjorde
ansatser til at indtage den uden låg, smak jeg fluks et tæppe i med lidt
baldrian på - og da låget kom på, så var katten derinde som en mis
og hyggede sig, ud og ind med legetøj og lykke.... Et dejligt syn!
Og nu er jeg garderet, hvis jeg skal af sted i off. transport med hende
til frisør snart....
Tak for en hyggelig aften - god tur imorgen!

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 18-08-06 22:07

> Tak Lise!

Selv tak Siri *S*

> [...]
> baldrian på - og da låget kom på, så var katten derinde som en mis
> og hyggede sig, ud og ind med legetøj og lykke.... Et dejligt syn!

Man er da en nysgerrig misling. Kattetoilettet har også været iagttaget og
trampet rundt på. Men jeg har ikke kommet grus i endnu, nu skal de lige
vænne sig til synet *S* Men det er da herligt, at hun allerede har indtaget
hulen *S*
Jeg håber, at den ikke var alt for svær at samle. Så vidt jeg husker, er den
ret ligetil.

> Tak for en hyggelig aften - god tur imorgen!

Og i lige måde, det må vi gøre en anden gang *S* tak, jeg skal også i seng
FØR midnat for en gangs skyld. Får vist ikke sovet meget i bussen *S*

M.v.h.
Lise

Fra : Siri

Dato : 19-08-06 14:47

Lise skrev
> Jeg håber, at den ikke var alt for svær at samle. Så vidt jeg husker, er
den
> ret ligetil.

Smadderlet! Jeg kiggede lige en gang på alle de plastdimser, men det var
no problem, og så er den endda pæn at se på! Den har fået et tæppe i -
og det matcher tilfældigvis

> Og i lige måde, det må vi gøre en anden gang *S* tak, jeg skal også i seng
> FØR midnat for en gangs skyld. Får vist ikke sovet meget i bussen *S*

Jepper! En god katte-snak er ikke af vejen! Håber, at den 'lange lørdag'
gik godt - det havde jeg ikke holdt til!
Krydser finger for helbredet...

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 20-08-06 03:12

Er hjemme nu, og både kattene og jeg er meget glade for, at jeg er hjemme.
Men jeg må nok indrømme, at de får lov til at kigge dybt i madskålene her
til morgen *S*

Og jeg får Yazoo ud fra den store transportkasse til piillegivning hver
morgen. De hygger sig gevaldigt i kasserne med plaider eller gamle
dynebetræk

M.v.h..
Lise