Andet multimedie
bentjuul 3670
nemt program til at lave background tiles ~
Fra : Studio Smalbro

Dato : 15-08-06 15:49

Jeg leder efter et nemt program til at lave baggrundsmønstre til hjemmesider
med. Sådan et hvor man kan tage et billede af en sky og få det "steppet" ud
i forskellige varianter.
Nogen der kender noget brugbart - helst til pc. Evt. som plugin til
Photoshop

Kh
Bjørn

Fra : gitte

Dato : 16-08-06 07:16

> [...]
> "steppet" ud i forskellige varianter.
> Nogen der kender noget brugbart - helst til pc. Evt. som plugin til

Hvis jeg skal lave baggrunde fra bunden bruger jeg dette program

http://www.digitalanarchy.com/section/section_psd.html

gitte