Velkomstdrink med øl og hvidvin ... vistno~
Fra : Marianne

Dato : 14-08-06 15:12

Hej

Jeg har for en tid siden fået en ganske dejlig velkomstdrink, der indeholdt
både vin og øl - på samme tid Det forekom underligt, men smagte helt
fint. Jeg synes, nogen sagde, at det var en Claus Meyer-opskrift, men jeg
kan ikke finde den i hans bøger eller via Google.

Kan nogen hjælpe?

mvh
Marianne

Fra : Max

Dato : 14-08-06 15:36

Hej Marianne

> indeholdt både vin og øl - på samme tid Det forekom underligt,

Der er ikke noget mærkeligt i at blande øl og vin, det er meget
udbredt syd for grænsen. De blander også øl og citornvand i
stor stil. Hvidvin og pilsnerøl blandet kan godt drikkes.

Mvh Max

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 14-08-06 19:14

Marianne <handel@lundbak.dk> skrev:
> [...]
>fint. Jeg synes, nogen sagde, at det
>var en Claus Meyer-opskrift, men jeg
>kan ikke finde den i hans bøger eller via Google.

Lyder som aktiv dødshjælp - jeg vil sådan set også gerne se om
der findes en sådan opskrift, der ikke ødelægger smagen af begge
dele (det var ikke fordi værtsparret havde glemt at købe ind?)
I`m A Survivor