Vores kat leger boksering
Fra : Eliasen

Dato : 14-08-06 12:50

På det seneste er vores MCO begyndt at bruge mig som "stille boksebold"
før han lægger sig til ro min mave. Han bruger ofte små ti minutter på
boksebevægelserne før han falder til ro. Han lader til at være i fint
humør osv., men jeg kan ikke helt greje hvorfor han skal bruge mig som
sparringspartner?

--
Eliasen

Fra : Tina

Dato : 14-08-06 12:58

"Eliasen" <kyskoen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> boksebevægelserne før han falder til ro. Han lader til at være i fint
> humør osv., men jeg kan ikke helt greje hvorfor han skal bruge mig som >

"Boksebevægelser"? Det må være æltebevægelserne, du mener...

Katten ælter, fordi han på det tidspunkt er tryg og har det dejligt, inden
han lægger sig til ro. Det er en rest fra killingetiden, og de vokser aldrig
fra det.

Tina

Fra : Kari Eiffert

Dato : 14-08-06 15:05

> [...]
> boksebevægelserne før han falder til ro. Han lader til at være i fint
> humør osv., men jeg kan ikke helt greje hvorfor han skal bruge mig som

Mener du at han ælter dig med poterne eller "bokser" dig med hovedet? Vores
maine coon gør begge dele, og det med hovedet kan dælme gøre ondt, når man
får en skalle på skulderen. Men det er bare fordi han godt kan lide dig og
er kælen. Altså både æltningen og skallerne

Mvh Kari

Fra : Eliasen

Dato : 14-08-06 16:40

"Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> wrote in message

> [...]
> dig og
> er kælen. Altså både æltningen og skallerne

Se, "ælter" er et meget bedre ord. Han er ikke begyndt at uddele
skaller, men den tid den glæde.

Tak til Jer begge.

--
Eliasen

Fra : Kate

Dato : 26-08-06 08:45

"Eliasen" <kyskoen@stofanet.dk> wrote in

> Han er ikke begyndt at uddele
> skaller, men den tid den glæde.

Det gør min somali og på trods af at han ikke er særligt stor så kan
han godt nok slå hårdt. Han vil åbenbart så tæt på at han knalder
hovedet ind i mit. Det har en enkelt gang givet mig en hævet læbe fordi
han knaldede hovedet lige ind i min læbe. For dælen det gjorde ondt.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Kari Eiffert

Dato : 26-08-06 09:05

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hovedet ind i mit. Det har en enkelt gang givet mig en hævet læbe fordi
> han knaldede hovedet lige ind i min læbe. For dælen det gjorde ondt.

Ja der er virkelig kræfter i de stød! Og her er der 9 kg bag. Min kæbe
sidder ikke rigtigt i kæbeskålen, så derfor gik den af led den ene dag han
hamrede hovedet lige ind i min kæbe. AV for s....! Men vi elsker dem jo
alligevel, også på trods af de blå mærker jeg ind imellem har pga hans
kærlighed

Mvh Kari

Fra : Kate

Dato : 26-08-06 09:25

> [...]
> den ene dag han hamrede hovedet lige ind i min kæbe. AV for s....!
> Men vi elsker dem jo alligevel, også på trods af de blå mærker jeg

Ja, jeg tilgiver da også altid Lante for han gør det jo ikke af
ondskab, men netop af kærlighed

Fra : Denise

Dato : 26-08-06 09:46

Kate wrote:
> [...]
> hovedet ind i mit. Det har en enkelt gang givet mig en hævet læbe
> fordi han knaldede hovedet lige ind i min læbe. For dælen det gjorde

Det gør vores somali også, især Blonde, og han gør det på gamle Molly.
Heldigvis har Molly efterhånden lært at bukke hovedet så det ikke gør ondt.
Tidligere stak hun ham en lussing, men nu har hun fundet ud af at han gør
det af kærlighed

--
Hilsen Denise