Campingplads i Paris?
Fra : Prikke

Dato : 14-08-06 08:45

Findes der en anbefalesesværdig campingplads i Paris eller nærmeste
omegn, hvor der også udlejes campinghytter??

m.v.h.
Prikke

Fra : Søren Blom

Dato : 14-08-06 11:00

"Prikke" <pervaerum.mikkelsen@gmail.com> skrev
Findes der en anbefalesesværdig campingplads i Paris eller nærmeste
omegn, hvor der også udlejes campinghytter??

Paris er ikke just overstrøget med campingpladser, faktisk er der kun to der
er centralt belæggende, dvs. i gå afstand til nærmest Metro, adressene kan
du se på
http://www.eurocampings.dk/da/main.html?searchpage=http://www.eurocampings.dk/da/europa/frankrig/ile-de-france/paris/

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Krumme

Dato : 14-08-06 20:15

"Prikke" <pervaerum.mikkelsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
Findes der en anbefalesesværdig campingplads i Paris eller nærmeste
omegn, hvor der også udlejes campinghytter??

m.v.h.
Prikke

Hej Prikke

Mig og mine to tøser ver på denne plads i july måned:
http://www.lechenegris.com/frameset.php?land=dk&osadcampaign=google_chenegrisdk

Den kan varmt anbefales.

Mvh

Krumme

Fra : Klaus Fogh

Dato : 14-08-06 20:58

[...]

Der findes så også en i Maisons-Laffitte beliggende på en ø i Seinen.
Hyggelig plads med udlejning af mobilhomes og telte. Byen Maisons-Laffitte
er en forstad til Paris, ca. 10 min. gang fra campingpladsen ligger
jernbanestationen som bringer dig til centrum af Paris på godt 15 min.
http://www.friferie.dk/k%C3%B8r-selv-ferie/1765_Camping_Maisons-Laffitte_Maison_Lafitte_Parisomr%C3%A5det_Frankrig.html

M.v.h. Klaus Fogh