har I erfaringer med City Dyreklinik??
Fra : M S

Dato : 13-08-06 19:11

Hej alle kattevenner
Er der nogen, der har i erfaringer med City Dyreklinik i
Kronprinsessegade i Kbh K?
Jeg var inde omkring og kigge, og han virkede flink og god til at
forklare - men har han tjek på katte???
Er der andre dyrlæger tæt på Kgs Nytorv og omegn, I kan anbefale?
Min kære lille kejserinde er ny-indflyttet her og var ret meget i panik
under transporten hertil i bil (og stor transportkasse - måske for stor,
så hun ikke kunne putte sig???)
Gode råd om valg af dyrlæge??
- og af transportkasse til en nervøs perser på 35 x 40 x 15 (og så 20cm
hale-"fjer")??
Tusind tak!
Med venlig hilsen
M S Sommer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tina M.

Dato : 13-08-06 21:56

"M S" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så hun ikke kunne putte sig???)
> Gode råd om valg af dyrlæge??
> - og af transportkasse til en nervøs perser på 35 x 40 x 15 (og så 20cm

Syntes generelt, at denne dyrlæge virker meget forvirret.
Vil helt klart hellere anbefale Felina Katteklinik på Falstersvej på
Fr.berg.
www.felina.dk

--
Mvh, Tina
www.heart-and-soul.dk

Fra : M S Sommer

Dato : 14-08-06 10:55

> [...]
> Syntes generelt, at denne dyrlæge virker meget forvirret.
> Vil helt klart hellere anbefale Felina Katteklinik på Falstersvej på

Tak Tina - det lyder, som om du har været begge steder et par gange.
Når jeg er i tvivl, så er det bl.a. fordi jeg fik Felina anbefalet, og
kiggede forbi - og hun virkede netop ret forvirret, og ville gerne sælge
mig en katte-bog, der er ret overfladisk. De to andre klinikker, jeg
besøgte, var lukkede - og den om hjørnet, City klin., ja, der lærer jeg
gerne af andres erfaringer...
Så bøn' endelig op, alle jer erfarne katte-ejere og dyrlæge-brugere.....

Fra : Tina M.

Dato : 14-08-06 11:07

"M S Sommer" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gerne af andres erfaringer...
> Så bøn' endelig op, alle jer erfarne katte-ejere og dyrlæge-brugere.....

Ja, jeg har været begge steder.
Felina er KUN katteklinik, så der er stor expertice på området, og jeg
finder absolut ikke Raiku forvirret.
Mit absolutte foretrukne valg.
Jeg bor helt i Korsør idag, og hvis der virkelig er noget,der kræver en
fagmand, så går tur til Frederiksberg.

--
Mvh, Tina
www.heart-and-soul.dk

Fra : Gainsbourg

Dato : 14-08-06 13:17

Jeg har ingen erfaring med City Dyreklinik.

Men jeg vil anbefale dig Centrum Dyreklinik på Istedgade. Dyrlæge Christa
Hede er, efter min mening, er meget dygtig og kompromisløs diagnostiker, der
både kan bruge hovedet og være indfølende med en nervøs kat og som samtidig
ikke kunne drømme om at "se tiden an" eller lade stå til, hvis hun bare har
den mindste mistanke om noget alvorligt. I øvrigt kan man komme ned og låne
et trådbur med åbning i låget, som jeg plejer at synes er godt til nervøse
katte. Dyrlægen kan så langt henad vejen undersøge mens katten bliver i
kassen, hvis der er tale om en meget nervøs kat.

Den Kgl. Veterinær og Landbohøjskole plejer også at være fagligt stærke -
men der er det jo mange forskellige dyrlæger man møder.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : "

Dato : 14-08-06 13:22

M S wrote:
> Hej alle kattevenner
> Gode råd om valg af dyrlæge??

Jeg kan kun også anbefale Felina Katteklinik på Frederiksberg. En meget
kompetent dyrlæge med stor faglig indsigt og viden. Og god til at håndtere
kattene. Og bestemt ikke dyrere end andre steder.
/M