Missebørn Stor og farlig.
Fra : Coppi

Dato : 12-08-06 16:00

TI HI.

Jeg har som før skrevet de her 3 vildmissebørn, de bliver taget ned fra
høloftet en times tid hver aften, for, at blive vant til mennesker og
hundene.
Vi har så også 2 rottweilere, som er meget interesserede i børnene. Andrea
som er 1,5 år synes de er så søde og vil gerne lege.
I aftes skulle hun som sædvanlig have snuden helt frem til dem for at snuse,
BANG, så fik hun bare en af en pote, de vil nemlig også gerne lege og når
man sidder i sofaen, så er man da næsten lige så høj som en rottweiler, hun
rynkede noget på næsen og gik lige et skridt baglæns, så kom ikke her,
kvarterets skræk er på vej.
Hvor er det sjovt, at have sådan flok banditter, som 2 minutter efter sidder
på skødet og er lidt bange for hanhunden der gøer af noget i fjernsynet.

coppi

Fra : Hanne Engermann

Dato : 12-08-06 17:49

> [...]
sidder
> på skødet og er lidt bange for hanhunden der gøer af noget i fjernsynet.

Ja, det er forrygende spændende at opleve sådanne størrelser vokse op.
Så små og så frække og helt overbeviste om, at de kan klare hele verden

Har I nu sat bakker med grus til dem på loftet? Og hvordan går det med
missemor? Hvordan reagerer hun på, I henter dem ned?
(Jeg kan forresten ikke huske, hvor gamle de må være nu)

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Coppi

Dato : 13-08-06 21:08

Hej Hanne.

Jeg har lige sat en grusbakke op i dag og den ene af dem vidste godt, hvad
sådan en skulle bruges til.

De er nu 4 uger.

Missemor affinder sig fint med, at vi henter dem, hun ved, at der bliver
serveret lidt ekstra godt, når de kommer tilbage. Nogle gange ligger hun i
hulen og venter spindende og andre gange ligger hun henne ved sin madskål,
så det hun har fundet ud af, at jeg kommer tilbage med dem.
Jeg tror aldrig hun bliver helt tam, men hun går helt tæt på os, vi kan slet
ikke røre ved hende.

coppi