Bangkok i 3 dage
Fra : tr

Dato : 12-08-06 11:13

Hej
Vi skal til Thailand i 3 uger, men skal være i Bangkok i 3 dage
hvad bør vi se i Bangkok?
Mvh tr

Fra : ST

Dato : 12-08-06 13:29

"tr" <titris@aab-net.dk> wrote in message
> Hej
> Vi skal til Thailand i 3 uger, men skal være i Bangkok i 3 dage
> hvad bør vi se i Bangkok?
> Mvh tr

Hvis I er i Bangkok over en weekend kan Chatuchak Weekend Market anbefales.
Det er nok det stedet hvor alt kan købes billigst i Thailand.
Ellers er der jo de sædvanlige paladser og museer i Bangkok, hvis man er til
dette.
Nattelivet i Bangkok er en verden for sig, men det er priserne også i
forhold til andre lignende steder i Thailand.
Mvh
Torben
http://swampthing.dk/~tsj/thailand/Bangkok/

Fra : Steen Johansen

Dato : 13-08-06 15:09

"tr" <titris@aab-net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Vi skal til Thailand i 3 uger, men skal være i Bangkok i 3 dage
> hvad bør vi se i Bangkok?
> Mvh tr
Tag en tur med flodbåden til endestationen og se det lokale market pris 12
Bath
MvH Steen

Fra : VIHA

Dato : 14-08-06 12:26

> [...]
> Hej
> Vi skal til Thailand i 3 uger, men skal være i Bangkok i 3 dage
I kunne tage ud at se Jim Thompsons hus der er åbent i butikken også, Jim
Thompson startede en stor export af silke til USA, da han på en rejse til
Malajsia som ca. 62 årig ,sammen med et par venner, pludselig forsvandt og
ingen har set ham siden.

Mvh VH

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 14-08-06 14:58

"tr" <titris@aab-net.dk> skrev:

> Vi skal til Thailand i 3 uger, men skal være i Bangkok i 3 dage
> hvad bør vi se i Bangkok?

Chautuchak-markedet, Wat Arun, Grand Palace, hvor de to sidstnævnte
meget passende kan besøges i kombination med en sejltur på floden.
Shoppingcenteret MBK kan også være interessant ligesom centrene ved
siden af Siam Discovery og Siam Paragon.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : tr

Dato : 27-08-06 23:05

Tusind tak for svarene
Mvh tr
"Morten Bjergstrøm " <nospam01@miljokemi.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Shoppingcenteret MBK kan også være interessant ligesom centrene ved
> siden af Siam Discovery og Siam Paragon.

Hent en gratis SPAMfighter her.