Miami Vice reklame på tv
Fra : Nedad

Dato : 11-08-06 20:27

Hejsa

Nogen der ved hvilken sang det er der kører i baggrunden på traileren
fra den nye "Miami Vice"?
Jeg var på www.amazon.com og lyttede til de første 30 sek af hvert
sang på deres soundtrack, men kunne ikke finde den.

På forhånd tak
Nenad

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-06 20:37

Nedad wrote:
> [...]
> Jeg var på www.amazon.com og lyttede til de første 30 sek af hvert
> sang på deres soundtrack, men kunne ikke finde den.

hvis det er det der rock nummer så er det vidst nok Postal Service 'in
the air' (et halv gammelt Collins cover)

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 11-08-06 21:51

"Nedad" <newsgroup@dragic.com> enriched usenet with:

> Nogen der ved hvilken sang det er der kører i baggrunden på traileren
> fra den nye "Miami Vice"?

Jay-Z & Linkin Park - Numb/encore

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : Eivind

Dato : 11-08-06 22:11

> [...]
>Jeg var på www.amazon.com og lyttede til de første 30 sek af hvert
>sang på deres soundtrack, men kunne ikke finde den.

det står her
http://www.filmmusic.com/trailers/

Fra : Nedad

Dato : 11-08-06 22:26

Eivind skrev:

> det står her
> http://www.filmmusic.com/trailers/

Takker, det var encore jeg var ud efter.
"In the air" er vist not Phil Collings, jeg menere at jeg har flere
cd'er med ham og det nummer på.

mvh
Nenad

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-06 08:29

Nedad wrote:

> Takker, det var encore jeg var ud efter.
> "In the air" er vist not Phil Collings, jeg menere at jeg har flere
> cd'er med ham og det nummer på.

hehe.. ja, men der er lavet flere hårde rock covers af hans ting :)
traileren findes med 2-3 forskellige stykker musik på.

--
Claus Albæk (kbh.)