Overnatning i Harzen
Fra : Kim H

Dato : 08-08-06 19:36

Vi vil til Harzen et par dage i næste uge, efter et par dage i Hamborg
og jeg vil så lige spørge her om nogle har nogle Tips til billige
overnatnings muligheder ( evt Zimmer eller gasthause) gerne ved Bad Harzburg
eller et sted med forskellige gåture muligheder
Mvh. Kim

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-08-06 21:42

"Kim H" <kim014@mail.dk> writes:

> [...]
> overnatnings muligheder ( evt Zimmer eller gasthause) gerne ved Bad Harzburg
> eller et sted med forskellige gåture muligheder

http://web01.jugendherberge.de/de/jugendherbergen/visitenkarte/jh.jsp?IDJH=318

Vandrehjem 10 km fra Bad Harzburg. Billigt, men kræver et vandrekort,
som koster 60 kr. pr. person.

Vi var der for et par år siden med halvpension og det var god mad.
Ikke det store franske køkken, men godt, almindeligt mad.

Ligger lige overfor Brocken.

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Aksel

Dato : 08-08-06 21:47

"Kim H" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> overnatnings muligheder ( evt Zimmer eller gasthause) gerne ved Bad
> Harzburg eller et sted med forskellige gåture muligheder

Vi har for nylig boet nogle dage her: http://www.hotel-zur-luppbode.de/

Vi gav 52? for dobbeltværelse med morgenmad, stedet ligger syd for
Blankenburg, ca 30 km fra Wernigerode og Quedlinburg, langt ude i skoven med
mange gode vandreruter.

Hilsen Aksel