Bedste lasagne i København?
Fra : Brian S

Dato : 08-08-06 17:20

Hvilken københavnsk laver den bedste lasagne?

På forhånd tak, Brian

Fra : Tøsen

Dato : 08-08-06 17:28

"Brian S" <brian_skryder@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
Hvilken københavnsk laver den bedste lasagne?

På forhånd tak, Brian

Jeg formoder der skal stå Københavnsk Restaurant...

Personligt synes jeg at, Mama Ludbas på Værnedamsvej laver en rigtig god
lasagne......

Mvh Tøsen

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 08-08-06 17:33

Brian S <brian_skryder@yahoo.dk> skrev:
>Hvilken københavnsk laver den bedste lasagne?
>
>På forhånd tak, Brian

Min var fra Knorr.
I`m A Survivor

Fra : Brian S

Dato : 08-08-06 17:33

Tøsen skrev:

> "Brian S" <brian_skryder@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken københavnsk laver den bedste lasagne?
>
> På forhånd tak, Brian
>

> Jeg formoder der skal stå Københavnsk Restaurant...

Du formoder ret!

> Personligt synes jeg at, Mama Ludbas på Værnedamsvej laver en rigtig god
> lasagne......

Tak.

Fra : xxx

Dato : 08-08-06 17:24

"Brian S" <brian_skryder@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
Hvilken københavnsk laver den bedste lasagne?

På forhånd tak, Brian

Cofoco har en take away diner på Værnedamsvej, de har super mange lækre
frokostretter, der i blandt en rigtig god lasagne!

Fra : Brian S

Dato : 08-08-06 17:42

Thomas Peter Bitsch skrev:

> Min var fra Knorr.

Kan du give mig adressen?

Fra : dtext.tele.dk

Dato : 08-08-06 20:07

> Kan du give mig adressen?

Enten joker du eller også har du ikke forstået joken! :)

- Daniel

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 08-08-06 18:31

Brian S wrote:

> Hvilken københavnsk laver den bedste lasagne?

Det gør jeg, helt klart.

Hvis det skal være en restaurant, må man søge til La Buca i Vanløse, som
formentlig er byens bedste italiener overhovedet.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Basil

Dato : 08-08-06 20:27

Kevin Edelvang kom med denne ide:

> [...]
>
> Hvis det skal være en restaurant, må man søge til La Buca i Vanløse, som
> formentlig er byens bedste italiener overhovedet.

http://www.labuca.dk/
Den skal prøves.
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-06 20:43

Basil wrote:

> http://www.labuca.dk/
> Den skal prøves.
> Kai

Det har du da vidst ret i... menu'en ser virkelig god ud!

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Gitte

Dato : 10-08-06 06:47

""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse

> Det har du da vidst ret i... menu'en ser virkelig god ud!
>
> --
> Claus Albæk (kbh.)

Men jeg kan altså ikke finde lasagne på menuen!

Fra : TT

Dato : 10-08-06 14:49

"Kevin Edelvang" <virker@ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis det skal være en restaurant, må man søge til La Buca i Vanløse, som
> formentlig er byens bedste italiener overhovedet.

Nej det er det ikke, det er Era Ora, men i forhold til prisen er det den
bedste, efter min mening, de har dog ikke Lasagne på menuen - så det er vel
lidt irelevant.

TT

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 11-08-06 16:04

TT wrote:

> "Kevin Edelvang"

> Nej det er det ikke, det er Era Ora, men i forhold til prisen er det den
> bedste, efter min mening,

De to restauranter er vidt forskellige. La Buca er en traditionel,
italiensk restaurant, mens Era Ora er et gourmet-madtempel.

> de har dog ikke Lasagne på menuen - så det er vel
> lidt irelevant.

Nej, det har de åbenbart ikke for tiden, det har du da ret i.

Så må min være den ubetinget bedste i byen

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Anette

Dato : 11-08-06 16:41

> Nej, det har de åbenbart ikke for tiden, det har du da ret i.
>
> Så må min være den ubetinget bedste i byen
>
> Mvh
> Kevin Edelvang

Hvornår skal vi komme??!

Alternativt; har du nogle små hemmeligheder (om lasagne!), du vil dele med
os ?

Anette

Fra : Brian S

Dato : 08-08-06 21:09

dtext.tele.dk skrev:

> Enten joker du eller også har du ikke forstået joken! :)

Joken er ikke morsom. Når man spørger efter en restaurant, burde det
udelukke opskrifter, som inkluderer halvfabrikata. Eller?

Fra : Hauge

Dato : 08-08-06 21:32

Brian S wrote:
> Joken er ikke morsom. Når man spørger efter en restaurant, burde det
> udelukke opskrifter, som inkluderer halvfabrikata. Eller?

Glem det som ham Thomas skriver, han er kun et fjols..

/Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060808203223@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 18-08-06 12:52

On 8 Aug 2006 13:09:04 -0700, Brian S wrote:

>Joken er ikke morsom. Når man spørger efter en restaurant, burde det
>udelukke opskrifter, som inkluderer halvfabrikata. Eller?

Vel en del såkaldte restauranter bruger vel også halvfabrikata.

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Actions are neither as good nor as evil as impulses.