En anderledes/speciel restaurent i Århus s~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-08-06 13:21

Hej NG.

Vi skal have afdelingsarrangement i vores afdeling og leder efter en
lidt anderledes/speciel restaurent i Århus.
Med anderledes/speciel mener jeg at det ikke bare skal være thai,
kinesisk eller mexikansk.
Gerne noget lidt mere specielt.
Der skal være plads til at 14-15 personer kan sidde sammen.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 08-08-06 14:24

Christian B. Andresen skrev:
> [...]
> kinesisk eller mexikansk.
> Gerne noget lidt mere specielt.
> Der skal være plads til at 14-15 personer kan sidde sammen.

Hej

En restaurant, hvor der er vældig hyggeligt, og ej heller er så meget
plads (men rigeligt til 15 personer) er nede på Dauphine i
Frederiksgade. Man kan i reglen se menuen på deres hjemmeside
(www.dauphine.dk). Maden kan vel i betegnes som FUSION-køkken og der er
indslag fra mange lande.

Har spist der nogle gange efterhånden. altid godt.

Hilsen Jesper

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 08-08-06 17:35

Christian B. Andresen <trav@tiscali.dk> skrev:
> [...]
>kinesisk eller mexikansk.
>Gerne noget lidt mere specielt.
>Der skal være plads til at 14-15 personer kan sidde sammen.

Restaurant Terrassen i Tivoli Friheden, hvor den dygtige Jonna
Hald, selv står for køkkenet. Megen ros i JP.
I`m A Survivor