Søges: tom pose fra Royal Canin kitten
Fra : Helle

Dato : 08-08-06 13:22

Hejsa

Jeg samler på nogle mærker og mangler bare et enkelt. Det jeg søger er et
mærke fra en Royal Canin killingefoder pose - min 2 kg.
Så hvis du lægger inde med en tom pose så vil jeg rigtig gerne have den
jeg betaler naturligvis portoen.

Mvh Helle

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-06 13:31

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mærke fra en Royal Canin killingefoder pose - min 2 kg.
> Så hvis du lægger inde med en tom pose så vil jeg rigtig gerne have den

Hej Helle sådan en tom pose har jeg vist, Det er en 5kg pose, men den er nok
forstor til at poste i en konvolut, så hvor sidder mærket?
Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-06 13:34

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hm 10 kg sæk men det gør det jo ikke bedre

Mvh Allan

Fra : Helle

Dato : 08-08-06 13:57

> Hej Helle sådan en tom pose har jeg vist, Det er en 5kg pose, men den er
> nok forstor til at poste i en konvolut, så hvor sidder mærket?
> Mvh Allan

Mærket sidder øverst på siden af sækken og har nogle stiblede streger rundt
om. Der står fx: Kitten 34 - 10 kg.

Det er dét mærke jeg søger.

Mvh Helle

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-06 14:10

> [...]
>>>

> Mærket sidder øverst på siden af sækken og har nogle stiblede streger
> rundt om. Der står fx: Kitten 34 - 10 kg.

Du mener der hvor man åbner pakken?
Hvis du kan finde ud af min mail så kan jeg sende 3 mærker til dig.
Enten mail eller fra hjemmesiden
Mvh Allan

Fra : Hanne Engermann

Dato : 08-08-06 13:45

> [...]
> mærke fra en Royal Canin killingefoder pose - min 2 kg.
> Så hvis du lægger inde med en tom pose så vil jeg rigtig gerne have den

Helle, Det er da over et år siden, RC ophørte med mærkeordningen. De
varslede en tidsfrist, hvor opsamlede mærker skulle være indsendt for at
udløse rabat.

Jeg har flere tomme poser liggende (bruger dem til haveaffald), og jeg
har lige kigget efter, og der er ingen klippe-samle-mærker på dem.

Prøv i stedet at ringe direkte til RC og sig til dem, du har fundet
nogle mærker, og om de kan give dig et rabattilbud på dem.

PS: Jeg ved så ikke, om du står opført som opdrætter eller
kælekatteejer, og om der er forskel i den måde, rabatordningen kører for
de to grupper.
Ellers send mig en mail om, hvilket mærke på posen, det er du skal
bruge. Så sender jeg dem til dig.

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle

Dato : 08-08-06 13:58

> [...]
> de to grupper.
> Ellers send mig en mail om, hvilket mærke på posen, det er du skal

Ja jeg ved at de stoppede med at lave rabatordninger men jeg er lige blevet
medlem af deres killingeklub og har modtaget et kort hvorpå jeg skal
påklistre 5 mærker og det jeg har flest af bestemmer hvad jeg får gratis af
foder. Så det må jo gælde der står i hvert fald ikke noget om udløbsdato
og jeg modtog det jo for 1 mdr siden.

Nej jeg er ikke opdrætter.

Mvh Helle

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 08-08-06 13:51

Helle er det kun klippe-klistre-rabatmærket du mangler, eller er det en hel
pose du vil ha'

Jeg har et 2 kgs, kitten 34, mærke

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Helle

Dato : 08-08-06 13:56

"Marianne Hellemose" <catsFJERN@webnetmail.dk> skrev i en meddelelse
> Helle er det kun klippe-klistre-rabatmærket du mangler, eller er det en
> hel pose du vil ha'
>
> Jeg har et 2 kgs, kitten 34, mærke
>
> --
> Marianne Hellemose
> ***Ailurophil***
>
> "the greatness of a nation and it's moral progress,
> can be judged by how its animals are treated"
> Mahatma Ghandi

Det er det stiblede mærke hvor der står Kitten34 - og så kg. Det sidder
vidst i toppen af posen (på siden).
Vil du sende det til mig? det er KUN det mærke.

Det er sådan at jeg er blevet medlem af Royal Canins killingeklub og man kan
så samle 5 mærker og få den 6 pose gratis (det antal kg der er flest af
bestemmer hvad pose man får). Der står ikke noget om udløbsdato. Jeg er
netop lige blevet medlem og har modtaget det så det burde jo gælde

Mvh Helle

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-06 18:46

> [...]
> mærke fra en Royal Canin killingefoder pose - min 2 kg.
> Så hvis du lægger inde med en tom pose så vil jeg rigtig gerne have den

Mærker sendt til Helle med snail mail, Så må vi håbe det er de rigtige
mærker, for der er godt nok mange på sådan en pose

Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-06 21:56

> [...]
> mærke fra en Royal Canin killingefoder pose - min 2 kg.
> Så hvis du lægger inde med en tom pose så vil jeg rigtig gerne have den

Hej igen Helle
Kunne de der 10 kg mærker jeg sende til dig bruges?
Ja nu er der jo snart gået en måned, og man er vel lidt nysgerig.
Ja om du fik dem lavet om til nye 10 kg sække med fodder.

Mvh Allan