Dyrlæge i Ribe amt
Fra : Maria Just

Dato : 08-08-06 08:47

Hej!

Vi skal snart til at have vores killing vaccineret, og så er spørgsmålet
jo lige hvor...?
Er der nogen herinde der har kendskab til nogle dyrlæger i Ribe amt?

Med venlig hilsen
Maria Just
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sune Christesen

Dato : 08-08-06 11:42

> Vi skal snart til at have vores killing vaccineret, og så er
> spørgsmålet
> jo lige hvor...?
> Er der nogen herinde der har kendskab til nogle dyrlæger i Ribe amt?
Vi har i gennem mange år brugt Ribe Dyreklinik med stor tilfredshed (Dyrlæge
Jens Beyer), fik bl.a. vaccineret vores to killinger der for et halvt års
tid siden.
Sune

Fra : Heidi B.

Dato : 08-08-06 15:23

Ja Ribe Dyreklinik. Jens Bayer. Han er super dygtig og de er meget
hjælpsomme

--
Hilsen
Heidi B.

Fra : Brian Olsen

Dato : 12-08-06 10:13

Ribe dyreklinik mener jeg er bedst og det er også dem vi selv bruger, men
ellers er der jo Brøndum dyreklinik og Esbjerg dyrehospital på Dortheasvej
(har været i praktik der engang, og mener at de er rimelig flinke der)

Det kommer jo også lidt an på hvor i amtet du bor.

Bente