Varm, hævet albuespids?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-08-06 08:21

Vågnede i går med en varm, hævet albuespids - i dag har det fortaget sig en
del - jeg har ikke fået nogen slag på stedet, med siddet en del med hovedet
i hænderne

Kan nogen hér stille en diagnose? (Har droppet lægen da det er i aftagende)
Hans

Fra : Viggo

Dato : 18-08-06 18:07

> [...]
> hovedet i hænderne
>
> Kan nogen hér stille en diagnose? (Har droppet lægen da det er i

Det er lidt sent at svare (ferie) men kunne være "student's elbow", som jeg
havde for en tid siden - det hedder bursitis eller slimsækbetændelse.
Se http://www.med.umich.edu/1libr/aha/aha_bursitis_crs.htm og
http://www.sundhedsguiden.dk/illness.aspx?categoryId=960&article=1733

--

Venlig hilsen
Viggo

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-08-06 18:14

Viggo skrev:

> Det er lidt sent at svare (ferie) men kunne være "student's elbow",
> som jeg havde for en tid siden - det hedder bursitis eller
> [...]

Jeg fik en tid hos lægen til dagen efter - men der var hævelsen nede på
halvdelen, så jeg ringede og aflyste - og efter et par dage der ikke mere at
se, så jeg vil tro jeg bare har siddet og snakket for længe med hovedet i
hænderne (hvad jeg vitterligt gjorde) dén weekend - passer meget fint med
dét står i dit ene link om skurekoner, der får lidelsen i knæene.
Hans