Rejseselskaber Le Mans
Fra : Thyboen

Dato : 07-08-06 17:55

Hejsa
Vi er nogle stykker der tænker på at tage til Le Mans i 2007 - er der nogen
der kan anbefale eller fraråde nogle rejseselskabe der arrancer rejser til
le Mans ?
Vi har snakket om det og blev eninge om at vi ikke gider køre selv
derned.......

mvh Jan

Jan Kristiansen

http://www.thy-katte.dk
http://home19.inet.tele.dk/wos-to

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 07-08-06 19:16

Thyboen wrote:
> [...]
> le Mans ?
> Vi har snakket om det og blev eninge om at vi ikke gider køre selv

Kig i gamle indlæg i gruppen dk.sport.motorsport.

Eller spørg.

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Thyboen

Dato : 07-08-06 20:36

Hej Jørgen...

eller spørg ? var det ikke det jeg gjorde ?
jeg har også stillet det spørgsmål i dk.sport.motorsport

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 07-08-06 20:58

Thyboen wrote:
> Hej Jørgen...
>
> eller spørg ? var det ikke det jeg gjorde ?
> jeg har også stillet det spørgsmål i dk.sport.motorsport

Jo, beklager, jeg så det senere.

Men ofte krydsposter man, og tilføjer et "FUT til"

Det kan spare arbejde for dig, (skrive og læse) og gøre det mere
overskueligt for sådan nogle som mig.

Hvorda kan ses her: http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html
Det du gjorde står beskrevet nederst på siden.

FUT: dk.admin.netikette

Mvh. Jørgen
--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Jesper Thomsen

Dato : 07-08-06 20:47

"Thyboen" <thyboen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> le Mans ?
> Vi har snakket om det og blev eninge om at vi ikke gider køre selv

Snup en rejse med K-Rejser. De kommer til salg i december ca. og I skal være
vakse ved havelågen - de bliver udsolgt meget hurtigt med god grund. Jakob K
er Tom's lillebror og de laver nogen suveræne rejser. Har selv rejst med dem
to år i træk og har intet at udsætte på dem.

/Jesper

Fra : Thyboen

Dato : 07-08-06 20:57

Tak jesper
det vil vi sikkrt gøre så

Fra : Thyboen

Dato : 07-08-06 21:14

Sorry mig bad - er ret ny til det her news ting, skal prøve at forbedre mig
i fremtiden
men er ikke helt med på hvad der menes med at man skal indsætte FUT i
headeren ? skal jeg bare skrive FUT et sted og så sende til begge grupper
eller hvad ???

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 08-08-06 20:02

Thyboen wrote:
> [...]
> men er ikke helt med på hvad der menes med at man skal indsætte FUT i
> headeren ? skal jeg bare skrive FUT et sted og så sende til begge grupper

OK. Fint, vi kan jo ikke vide alting fra starten.

I mit nyhedsgruppe-program (Mozilla Thunderbird) står gruppens navn jeg
sender til, øverst. Newsgroup: Og til højre: dk.fritid.rejser
Jeg formoder at du bruger Microsoftprogrammet. Der er det sikkert
anderledes.
(Til din orientering kan jeg se at du bruger Microsoft Outlook Express
6.00.2900.2869)

(Ikke meget er hemmeligt, - selvom mange tror det - og der er risiko for
at vore indlæg gemmes i mange år. Dvs. børnebørene kan læse det i år
2047.!!)

Derunder kan jeg indsætte flere grupper som jeg vil sende til. Og ved at
klikke på pilen vælge bla. Follow up to.

Dvs. i dette indlæg vælger jeg newsgroup dk.fritid.rejse, og derunder
Follwow-to dk.velkommen.
Dvs. dit evt, svar til dette indlæg vil automatisk komme i gruppen
dk.velkommen.
Medmindre du vælger at sende det til en anden gruppe ved at skrive
navnet i toppen.

Du kan få mere info ved at kigge i relevante grupper.

Den første du skal kigge i må være dk.velkommen

Iøvrigt kan du forsøge dig frem i gruppen dk.test
Ingen vil kommentere dine forsøg der. Dog måske for at give gode råd.

Velkommen til!.
Vi savner nye brugere. Nyhedsgrupper er potentielt en fantastisk ide.

Så længe vi lige overvejer hvilken gruppe vi sender i osv.

NB. Det er lettest hvis du havde sendt dit indlæg som en direkte
kommentar til mit indlæg, som vist var det du kommenterede.!

FUT: dk.velkommen

Mvh. Jørgen
--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Thyboen

Dato : 08-08-06 20:20

hejsa tak for dit svar
dvs jeg vælger bare CC til de sekundære grupper ? og underskriver med et FUT
?
FUT dk.fritid.rejse--