Kat fundet i Stege
Fra : Ditte H

Dato : 07-08-06 16:26

Hej

Jeg har snakket med Møns Dyrlæger i dag, og de har fået indleveret en 3
farvet ungkat, der er kælen og kontaktsøgende. Det er en hunkat, der
muligvis er steriliseret. Den er øretatoveret (vist nok med grøn
farve), men de kan ikke læse det. De har forsøgt via de to
katteregistre, men uden held.
Den har holdt til mellem Safirvej og Platanvej.

Kontakt venligst Møns Dyrlæger på 55 81 56 56, hvis I ved noget. Jeg
vil forsøge at opdatere, men jeg er ikke på arbejde, og har derfor ikke
kontakt til Dyrlægerne, men vil forsøge at ringe til dem. Jeg har kun
tilbudt at poste en besked her.

--
Venlig hilsen
Ditte H

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-06 16:59

"Ditte H" <ditte@tamuin---.dk> skrev i en meddelelse

> Den er øretatoveret (vist nok med grøn farve), men de kan ikke læse det.
> De har forsøgt via de to katteregistre, men uden held.

Har de prøvet, at ringe til katteregistrene ?
De kan være meget behjælpelige, når det kommer til, at tyde øretatoveringer.
Det oplevede jeg, da vi overtog en øretatoveret kat, uden papirer. Det viste
sig, at jeg havde læst et L som et I.
Efter et par forsøg fandt Inges kattehjem, dog frem til Leo, så han kunne
blive omregistreret.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Ditte H

Dato : 07-08-06 17:14

> [...]
> sig, at jeg havde læst et L som et I.
> Efter et par forsøg fandt Inges kattehjem, dog frem til Leo, så han kunne

Hej

Jeg ved at de har forsøgt de to katteregistre, men ellers ved jeg ikke
meget.
De vil sætte en annonce i den lokale avis, så de forsøger nogle ting.

--
Venlig hilsen
Ditte H

Fra : Hanne Engermann

Dato : 07-08-06 17:14

> [...]
> vil forsøge at opdatere, men jeg er ikke på arbejde, og har derfor ikke
> kontakt til Dyrlægerne, men vil forsøge at ringe til dem. Jeg har kun

Det er desværre stadig ikke alle dyrlæger, der automatisk videresender
registreringspapirer til de to registre, så det kan være, hun slet ikke
er opført derinde.

Hvis du får tid, så prøv at se ind på www.dyrenesbeskyttelse.dk og
www.dyrenettet.dk under efterlysninger. Det ku' jo være .....

PS: Har dyrlægerne prøvet at smøre lidt olie på nummeret og bagefter
lyst på ydersiden af øret med en stærk lommelygte? Det får mærket til at
stå mere tydeligt.

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Heidi

Dato : 07-08-06 17:18

<klip> Jeg har snakket med Møns Dyrlæger i dag, og de har fået indleveret en
3
> farvet ungkat, der er kælen og kontaktsøgende.
<klip>

Det kunne være Vicky. Jeg kan ikke få fat i hendes ejere, men har talt med
dyrlægen, der har fået info om kat og ejer.
Han har også fået hendes øremærke, og vil lige se OM det kunne være den.
http://chocolade.dk/lillemiv.html
(hun hed Lillemiv før hun blev omplaceret)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Ditte H

Dato : 07-08-06 17:22

Heidi har bragt dette til verden:
> [...]
> http://chocolade.dk/lillemiv.html
> (hun hed Lillemiv før hun blev omplaceret)

Det kunne godt være hende, har selv set hende (tror jeg da nok, da jeg
ofte kører forbi, hvor de har fundet hende).

Håber du vil formidle kontakt til ejeren. Dyrlægen kan kontaktes
imorgen.

Skriv endelig, om hvad der sker.

--
Venlig hilsen
Ditte H

Fra : Heidi

Dato : 09-08-06 21:11

>klip>> Det kunne være Vicky.....</klip>

Det var så _ikke_ Vicky, så jeg håber dyrlægen findes denne kats ejer

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

husk at klippe irrelevant tekst væk når du besvarer et indlæg - ellers ender
man med kilometerlange indlæg :)

Fra : Ditte H

Dato : 10-08-06 08:48

Heidi:

> Det var så _ikke_ Vicky, så jeg håber dyrlægen findes denne kats ejer

Hej Heidi

Jeg snakkede med dyrlægen igår, og fik at vide, at det ikke var Vicky.
Jeg er taget på ferie, og ville gerne vide, om de havde fundet ejeren.

Jeg håber der er andre der melder sig.

--
Venlig hilsen
Ditte H