Tyrkiske katte
Fra : Anne S

Dato : 06-08-06 18:06

Hej kattefolk

jeg har længe ønsket mig en kat eller to. Og nu er det endelig blevet
muligt.
Så nu er jeg på jagt efter den helt rigtige kat. Jeg har læst om alle
mulige racer og er nået frem til at den tyrkiske van og tyrkisk angora
er mine favoritter. Angoraen er bare for sød og vanen lyder rigtig sjov,
og så lyder det til at være nogle sunde og robuste racer. :)
Kan dog ikke bestemme mig hvilken, måske en af hver, eller er det bedst
at have to af den samme race?

Jeg kan finde masser af opdrættere i det nordlige Jylland, er der ingen
på Sjælland? (Jeg bor i Ballerup og har ikke bil.) Eller opdrættere
længere væk, som kan aflevere dem her. Gerne med katte til salg nu, da
jeg har ferie de næste 3 uger (den første uge er jeg i Aalborg), så det
er et godt tidspunkt, da jeg har tid til at være hjemme og forkæle dem.

Det behøver ikke være killinger, voksne katte er okay. Farver og
aftegninger er også ligemeget, da det er til kæl, men hvis jeg skal have
to må det gerne være forskellige farver eller forskel på deres
aftegninger. Helst hunner men intet krav. Jeg bor i lejlighed, så de
bliver indekatte. Jeg har længe fulgt med på dk.fritid.dyr.kat, hvor jeg
har læst en masse om pasning, foder, dyrlæger osv., så jeg skal nok
blive en god slave :)

Hvor kan jeg finde en eller to søde tyrkiske katte klar til at flytte
hjemmefra?

-Anne

--
Ved email, fjern de 4 tal fra min adresse

Fra : Kari Eiffert

Dato : 06-08-06 18:31

"Anne S" <anne@sands1234gaard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> -Anne
>
> --
> Ved email, fjern de 4 tal fra min adresse

http://www.vanalliancen.dk/Killinger.htm en af dem er fra næstved og klar
til at flytte d.8/8

Mvh Kari