Parkering i hamborg lufthavn
Fra : xx

Dato : 06-08-06 14:42

Hej
Er der nogen der ved hvad det koster at parkere en uge i Hamborg lufthavn.
Jeg har været inde på deres hjemmeside men kan finde mange oplysninger, men
ingen priser.
Lars

Fra : Erik

Dato : 06-08-06 14:57

> [...]
> Jeg har været inde på deres hjemmeside men kan finde mange oplysninger,

Prøv på

>http://www.ham.airport.de/en/parkrechner.phtml

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Erik

Dato : 06-08-06 14:59

Parking Fee Calculator
Just tell us how long you want to park at Hamburg Airport, and we'll
tell you what it will cost you at the different airport car parks.
The "Holiday Parkticket" is valid at the car parks P8 and P9, provided
your car is parked here for at least one week.

Period of time you wish to park for: 8 Day(s)

Parking space
Parking fee

Parkplatz P8 (mit Parkticket)
37 EUR

Parkhaus P9 (mit Parkticket)
48 EUR

Parkplatz P8 (ohne Parkticket)
52 EUR

Parkhaus P9 (ohne Parkticket)
63 EUR

Parkhaus P2
83 EUR

Parkhaus P1
83 EUR

Parkplatz P6
144 EUR

Parkhaus P4
168 EUR

Parkhaus P5
168 EUR

Minutes Hour(s) Day(s) Week(s)

Please note that all the information given is subject to change.

Top

Ground plan:

Parking facilities

Airport Parking

Parking Fees

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 06-08-06 18:37

"xx" <lars-knudsen@tuknet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der nogen der ved hvad det koster at parkere en uge i Hamborg lufthavn.

Nej, ikke helt, men det er garanteret dyrt....

Var selv i Kastrup lufthavn i går for at hente min søn, der kom med fly fra
London.
Parkerede ca en time og blev bon'et for 90 kr!
Så er det da vist også betalt......

(Kommer i tanker om, at der var masser af ledige P-pladser i kælderen...
......men det tror da fa'en....!)

Hvad kan man så lære af det?
"Sæt prisen ned til det halve, og få dobbelt så mange kunder...."
- Ganske almindeligt godt dansk købmandsskab......

--
Venligst
Poul F. Andersen

OBS: Ved direkte henvendelse, skal du fjerne dyret fra min emailadresse...

Fra : -= JF =- priv

Dato : 06-08-06 21:21

Poul F. Andersen (paogbaZEBRA@oncable.dk) kradsede følgende besked i
44d628be$0$12593$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> Parkerede ca en time og blev bon'et for 90 kr!
> Så er det da vist også betalt......

Det må siges, men du har tilsyneladende valgt at holde på de dyreste
pladser, som samtidig er dem der ligger tættest på terminalen... Faktisk
direkte under terminalen.
Havde du valgt at holde på den anden side af gaden på P9 eller P5 var du
sluppet med 25,-

> (Kommer i tanker om, at der var masser af ledige P-pladser i
> kælderen... .....men det tror da fa'en....!)

Sådan er det i weekends... På hverdage er der booket 100% fra morgen til
aften...

> Hvad kan man så lære af det?
> "Sæt prisen ned til det halve, og få dobbelt så mange kunder...."
> - Ganske almindeligt godt dansk købmandsskab......

Den tror du ikke selv på, vel

--
Mvh. John

Fra : Jan Bøgh

Dato : 07-08-06 17:55

Poul F. Andersen skrev i 44d628be$0$12593$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
dette:

> "Sæt prisen ned til det halve, og få dobbelt så mange kunder...."
> - Ganske almindeligt godt dansk købmandsskab......

Arhhh - mon ikke du skulle prøve at regne endnu engang. Der skal vist lidt
mere end dobbelt så mange til før det giver andre konsekvenser end mere
arbejde

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 07-08-06 18:39

> [...]
> mere end dobbelt så mange til før det giver andre konsekvenser end mere

Hrrrmmpff...... -mere arbejde....til hvem dog...??

Fra : LH

Dato : 08-10-06 07:14

Holiday P8-P9 koster ca 55 eur for en uge, det er meget nemt at tage
shuttle bussen ind, lad for guds skyld være med at gå. Der er ingen
fortov det meste af vejen.

Det største problem er hvis man har afgang kl 6, der er meget titi kø
ved de første shuttlebusser så står man der med hele familen, bliver
man nemt noget presset.