Ventetid på håndværker - hvorhvor kan man ~
Fra : Anders Majland

Dato : 04-08-06 16:46

VVS'eren mangler at færdiggøre et badeværelse efter at vinylsvejseren har
gjort sit. I uge 23 aftales at der vil gå yderligere ca 4 uger inden det
bliver gjort. I uge 29 får jeg beskeden at de bliver nødt til at udsætte
det, men vender tilbage så hurtigt som muligt.

Det er samme VVS'er som har lavet installationen fra bunden af med ny
rørføring osv, og det er højest 1/2 dag de mangler. Men måske de har taget
de materialer der skal bruges som bruser/blandingsbatteri og håndvaskarmatur
plus diverse hjem til lageret. Jeg har i uge 23 akcepteret prisen på det
meste til 3500 excl moms

Jeg er ved at være utålmodig og overvejer at se om jeg kan finde en vvs'er
der har tid og løst til at færdiggøre det (for jeg må jo ikke selv). Vil
jeg blive økonomisk ansvarlig for de udgifter den oprindelige VVS'er måske
har haft til indkøb af stumper til mig og returnering af samme - hvis jeg
bede dem om ikke at fuldføre opgaven ?

Det er jo nok mest teoretisk da der formodenligt ikke er andre lokale vvs'er
der vil "overtage" en kunde på den måde ... Og jeg er heller ikke sikker på
at jeg tør spørge en anden da der jo er en risiko for at få et dårligt ry
som kunde - og måske jeg får brug for en håndværker igen en anden gang (Det
er et lille samfund)

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk