Mit Hegn virker
Fra : Ukendt

Dato : 04-08-06 15:32

Ja min indhegningen ser ud til at virke.
Her lige før, der var der en af de der provokerende fugle, der,* til Hansen
* skider på min bil
Nå men fuglen valgte at lande i min have.
Det var et dumt valg, for Rocke så ham.
Fuglen så Rocke og fløj i sikkerhed i naboens have, Dvs, i en høj busk på
den anden side af hegnet.
Det var dumt, for Rocke så hvor den landede , Og Hoppede op i toppen af mit
hegn. Det er 1,8M som hegnsloven foreskriver.
Så et hop på 1,8M eller lige under for han var jo under Chikanen, så ca 1,7

Så fløj fuglen, Hen langs hegnet. Og Rocke løb 4 M i chikanen, For at fange
den. Dvs. Med hovedet delvis nedad. . HeHe.
Men han blev inde.

Jeg tror at min indhegning kun virker fordi minne katte føler, Det er deres
teritorie, Og det er nok for dem.
Skal de hegnes rigtig inde, så skal toppen også lukkes af.

Og Hvad vil jeg lige sige med denne mail?

1. Jeg er glad for at mine katte respekterer min indhegning
2 . og vil de ud så skal de nok komme ud.
3. Det var rigtigt sjovt at se en kat løbe i hegnet med hovedet delvist
nedaf.

Mvh Allan

Fra : S.hansen

Dato : 05-08-06 10:01

On Fri, 4 Aug 2006 16:31:38 +0200, "Allan"
<allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote:

>1. Jeg er glad for at mine katte respekterer min indhegning

Det er altid glædeligt når en katteejer vælger ikke at belaste sin
naboer med sine katte, glædeligt

>2 . og vil de ud så skal de nok komme ud.

Men det er stadigvæk dit ansvar at de ikke slipper ud, jeg vil dog her
mene at du langt hen ad vejen gør hvad du kan, for at ikke skal slippe

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 07-08-06 12:34

"S.hansen" <skidt@tele2adsltdc.dk> wrote in message

> Det er altid glædeligt når en katteejer vælger ikke at belaste sin
> naboer med sine katte, glædeligt

sørgeligt hvis man virkeligt har så ondt i røven som du tydeligvis har...

Hvad laver du i gruppen når alt du kan er at pive over at der er løbet forbi
kalundborg engang..

suk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-08-06 10:36

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja min indhegningen ser ud til at virke.
> Mvh Allan
----------

det er fedt når det lykkes!
jeg har også med succes fået hele haven kattesikker, og de har på intet
tidspunkt været ude på den forkerte side, dejligt at man ikke skal gå og
frygte at de er smuttet, og herligt at iagttage dem!

mvh. marie

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-06 21:22

"Torben og Marie-louise Ager" skrev.
> [...]
> tidspunkt været ude på den forkerte side, dejligt at man ikke skal gå og
> frygte at de er smuttet, og herligt at iagttage dem!

Hej Og jo det er fedt når det virker.

Men vil de ud så kommer de nok ud, Desværre.
Heldigvis så kan de lide det i indhegningen så de bliver indenfor.

Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-06 20:42

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja min indhegningen ser ud til at virke.
JaJa nu skrev jeg jo kun fordi, jeg aldrig har set en kat løbe 4 M med
hovedet nedaf
Og jeg har altid troet at mine katte var for tunge i R**** til at klatre i
hegn.
Men efter det her stunt, ja så må jeg give mig.

Mvh Allan