En killing ..
Fra : gitte

Dato : 03-08-06 07:30

Gad vide om I kunne have lyst til at se den killing jeg har beholdt fra det
sidste kuld jeg havde.

http://www.flexit-design.dk/old_album\base0.html

Billederne er taget med et telefon kamera, så de kunne have været bedre.

--
ses senere
gitte

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-06 09:34

"gitte" <gitte@gotoheaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.flexit-design.dk/old_album\base0.html
>
> Billederne er taget med et telefon kamera, så de kunne have været bedre.

Hvor er Lille-Missen da dejlig

Louise

Fra : gitte

Dato : 03-08-06 10:06

> Hvor er Lille-Missen da dejlig

tak fordi du kiggede Louise, det synes jeg jo også:)

Fra : Heidi

Dato : 03-08-06 10:52

<klip> http://www.flexit-design.dk/old_album\base0.html

Oj, for en dejlig lille sag - kan sørme godt forstå du har væagt at beholde
den :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : gitte

Dato : 04-08-06 14:37

> Oj, for en dejlig lille sag - kan sørme godt forstå du har væagt at
> beholde den :)

hun havde 2 bødre som så ud som hende ...

moderen er ved at være en ældre model, så jeg regner hun skal overtage
killingetjansen, når hun bliver gammel nok.

tak fordi du kiggede.

gitte

Fra : Kari Eiffert

Dato : 03-08-06 15:17

> [...]
>
> http://www.flexit-design.dk/old_album\base0.html
>
> Billederne er taget med et telefon kamera, så de kunne have været bedre.

Ej hvor er den da bare nuttet Kan godt forstå I har beholdt den!

Mvh Kari

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 04-08-06 13:16

Hej Gitte

Hold op hvor er den bare nuttet ) Misundelsen kender ingen grænser
))

Held og lykke med mislingen

hilsen Majbritt

Fra : gitte

Dato : 04-08-06 14:39

> Hold op hvor er den bare nuttet ) Misundelsen kender ingen grænser
> ))
>
> Held og lykke med mislingen

Mange tak Majbritt. Det var et heldigt kuld missemor fik der.

gitte

Fra : gitte

Dato : 04-08-06 14:38

> Ej hvor er den da bare nuttet Kan godt forstå I har beholdt den!

Tusinde tak fordi du kiggede på hende. Men hun er en bølle.

gitte

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-08-06 13:30

gitte wrote:
> [...]
>
> http://www.flexit-design.dk/old_album\base0.html
>
> Billederne er taget med et telefon kamera, så de kunne have været

Billederne er skam gode nok, og den lille killing er altså noget så
smuk. (Det er forældrene så sandelig også). Tillykke med den.

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : gitte

Dato : 04-08-06 14:45

> Billederne er skam gode nok, og den lille killing er altså noget så smuk.
> (Det er forældrene så sandelig også). Tillykke med den.

Mange tak Tove. Jeg er selv meget glad for mine katte. De bor på en nedlagt
landbrugsejendom langt ude på landet. Kan gå ind og ud som de nu har lyst
til. Selvom jeg nu nok syntes at missemor har hentet lidt for mange
fasankyllinger ind i huset til Lillemis.

gitte