Der ligger en levende kat :-)
Fra : Poul F. Andersen

Dato : 02-08-06 18:20

Der ligger en levende kat mange steder i Danmark, - heldigvis
Naturligvis også en gang imellem en død.
Sådan ER livet!
Værn om de levende,- men begrav og husk de døde...

--
Venligst
Poul F. Andersen

OBS: Ved direkte henvendelse, skal du fjerne dyret fra min emailadresse...

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-08-06 18:44

Poul F. Andersen wrote:
> Der ligger en levende kat mange steder i Danmark, - heldigvis
> Naturligvis også en gang imellem en død.
> Sådan ER livet!
> Værn om de levende,- men begrav og husk de døde...

Netop !!!

Med venlig hilsen
Tove

Fra : Elsebeth Frederiksen

Dato : 02-08-06 22:17

mine katte er døden nær af sult flere gange om dagen. Mener de da selv...

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 03-08-06 14:42