etihad
Fra : ;o\)-max-

Dato : 02-08-06 14:08

Nogle positive/negative oplevelser med Etihad airlines.
mange tak. -max-

Fra : Hanne

Dato : 02-08-06 14:55

"-max-" <max@bamarzone.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle positive/negative oplevelser med Etihad airlines.
> mange tak. -max-

Kender dem ikke, men har du læst her?

http://www.airlinequality.com/Forum/etihad.htm

mvh
Hanne

Fra : ;o\)-max-

Dato : 03-08-06 12:40

"Hanne"

> "-max-"
>

> Kender dem ikke, men har du læst her?
>
> http://www.airlinequality.com/Forum/etihad.htm
>

> mvh
> Hanne

Tusind tak - det ser jo udemærket ud.
Bkk->Jburg for 2500,- er der vel ingen
der kan stikke.. -max-

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 02-08-06 15:08

-max- skrev:

> Nogle positive/negative oplevelser med Etihad airlines.
> mange tak. -max-

Er det ikke bare et nyt navn (fra 2003) på flyselskabet
Emirates fra Dubai?

Til deres fordel tæller at de har en rekordlav gennemsnitsalder
på deres maskiner.

--
Herluf :·)

Fra : Flyrejsen.dk

Dato : 02-08-06 15:25

> Er det ikke bare et nyt navn (fra 2003) på flyselskabet
> Emirates fra Dubai?

Hej Herluf,

Selvom både Emirates og Etihad hører hjemme i De Forenede Arabiske Emirater
er der dog tale om to forskellige selskaber. Mens Emirates har base i Dubai,
hører Etihad hjemme i Abu Dhabi.

Mange hilsner
Kenneth
www.flyrejsen.dk

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 02-08-06 15:38

Flyrejsen.dk skrev:

> [...]

> Arabiske Emirater er der dog tale om to forskellige selskaber.
> Mens Emirates har base i Dubai, hører Etihad hjemme i Abu

Det er vist på høje tid at jeg bestiller en ny årgang af
JP Airline-fleets International. (Min sidste hedder
Edition 2001/2002).

--
Herluf :·)

Fra : ;o\)-max-

Dato : 03-08-06 12:44

"Herluf Holdt, 3140"

> Det er vist på høje tid at jeg bestiller en ny årgang af
> JP Airline-fleets International. (Min sidste hedder
> Edition 2001/2002).
>
> --
> Herluf :·)

- ja der er da vidst kommet en del nye til, man får næsten
indtryk det er en hobby at heve sit eget flyselskab ude i de egene.
-max-