Overnatning et par dage i Hamborg
Fra : Kim H

Dato : 02-08-06 05:28

Hej
Jeg ville gerne høre om , hvor i Hamborg ,det er mest central , at leje et
Hotelværelse og gerne lige hvor der sker en masse.

Mvh. Kim H

Fra : Asle Bjerva

Dato : 02-08-06 07:46

Kim H wrote:
> Hej
> Jeg ville gerne høre om , hvor i Hamborg ,det er mest central , at
> leje et Hotelværelse og gerne lige hvor der sker en masse.
>
> Mvh. Kim H

Hva med det meget prisgunstige Etap hotel:
ETAP HOTEL Hamburg St. Pauli
Simon-von-Utrecht-Strasse 64

150 meter fra Reeperbahn......

Tel : (+49) 040 31 76 56 20
EUR 44 til 49 + 8 pr. pers. for pers. 2 ( og evt. 3 som kan kun være barn
under 12)

http://www.etaphotel.com/etaphotel/fichehotel/gb/etp/5251/fiche_hotel.shtml

AsleB, Oslo

Fra : Kim H

Dato : 02-08-06 16:01

"Asle Bjerva" <abuse@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Tel : (+49) 040 31 76 56 20
> EUR 44 til 49 + 8 pr. pers. for pers. 2 ( og evt. 3 som kan kun være barn

Er det en rimelig Hotel ? og er prisen 44 + 9 euro = 54 Euro for 2 pers. ?
findes der ikke informationer om Hotellet og om der er parkering
Mvh. Kim H

Fra : Asle Bjerva

Dato : 02-08-06 21:24

Kim H wrote:

> Er det en rimelig Hotel ? og er prisen 44 + 9 euro = 54 Euro for 2
> pers. ? findes der ikke informationer om Hotellet og om der er
> parkering Mvh. Kim H

Det må kunne sies å være MEGET rimelig !
Det er prisen pr rom, altså EUR 54.
Ved å følge linken eller gå til http://www.etaphotel.com
og søke på Hamburg, finner du all informasjon.

Det er ikke parkering.

Hvis du vil ha et rimelig alternativ MED privat parkering kan jeg anbefale
Motel Hamburg .
http://www.hotel.de/ søk etter Motel Hamburg.
( Ikke motel One ).

--
Asle Bjerva, Oslo

Fra : Kim H

Dato : 03-08-06 05:40

> [...]
>
> Det er ikke parkering.
>
> Hvis du vil ha et rimelig alternativ MED privat parkering kan jeg anbefale

Jeg vil også lige spørge om Hotel etaphotel ligger tæt på Havnerundfart og
andre seværdigheder i Hamborg , jeg er nemlig ikke kendt i hamborg
Mvh. Kim H

Fra : Asle Bjerva

Dato : 03-08-06 08:26

Kim H wrote:
> [...]

> Jeg vil også lige spørge om Hotel etaphotel ligger tæt på
> Havnerundfart og andre seværdigheder i Hamborg , jeg er nemlig ikke

Fra Etap hotellet er det ca. 1000 meter til der havnerundfaten starter.
Fra Motel Hamburg er det fem-seks stopp med S-banen (tog).

Vil man ikke gå anbefales å kjøpe et "Hamburg-Card" (turistbillett).
Endagsbillett koster EUR 7,80 tredagers EUR 28,30
http://www.hamburg-tourism.de/HamburgCARD.21.0.html

På samme adresse finner du masse nyttig info om Hamburg.

God reise !

AsleB

Fra : Kim

Dato : 04-08-06 19:32

> [...]
> http://www.hamburg-tourism.de/HamburgCARD.21.0.html
>
> På samme adresse finner du masse nyttig info om Hamburg.

Tak for info
Mvh. Kim

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 02-08-06 12:39

Kim H skrev:

> Hej
> Jeg ville gerne høre om , hvor i Hamborg ,det er mest
> central, at leje et Hotelværelse og gerne lige hvor der
> sker en masse.

I området lige nord (og nordøst) for Hamburg Hbf. er der
mange hoteller. Jeg har flere gange boet på Holzdamm.
DSB-weekendrejser plejer at have et eller flere hoteller
i det område.

fx Ibis:
<
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g187331-d201155-Reviews-Ibis_Hamburg_Alster_Centrum-Hamburg.html