"Joker" <nej@tak.com> skrev i en meddelelse
news:eansho$1t34$1@gnd.k-net.dk...
> Jeg har haft en printer til reparation hos infocare.
> Det hed sig den skulle kunne printe på cder, men det kunne den ikke.
> Inden jeg afleverede den til reparation, spurgte jeg om garantien dækkede
> den. JA, sagde damen i receptionen, og spurgte derefter om jeg ville
> afhente den når den var færdig, eller de skulle sende den, for det var
> alligevel gratis. Jeg sagde derfor de gerne måtte sende den.
>
> Jeg fik printeren tilbage i sidste uge, hvor der stod den virkede fint, de
> havde ikke fundet nogle fejl.
>
> Glad som jeg var, prøvede jeg igen, men nej, den virkede stadigvæk ikke.
> Jeg ringede til infocare og fortalte om det, og de sagde jeg bare skulle
> sende den ind igen.
> I dag har jeg så fået en regning på 787,5 kr.
> 110 for returfragt, 490 for tilb.afvist /NFF (hvad det så end er) og 30 kr
> i gebyr. Ja og så selvfølgelig moms oveni.
>
> Jeg ringede til dem, men de tog ikke tlf.
> Hvad gør jeg nu? Er det bare ærgeligt sunny boy, du har brugt et lorte
> firma eller kan jeg gøre noget?
> Håber jeg får fat i dem inden de ser på min printer igen, så meget er den
> slet ikke værd!
> Det er en cannon 4000 pixma. Håber i har et godt råd.
> Håber ikke alt for mange bruger infocare med den dårlige service.
henvend dig evt. til en forbrugerforening -se
www.forbrug.dk - gebyret er
lavt og hvis du får ret, så koster det ikke noget.
--
Wilstrup