Live 8 på DVD?
Fra : Steen F.

Dato : 31-07-06 16:53

Findes Live8 koncerten fra London i 2005 på DVD?

MVH Steen

FUT: dk.kultur.film

Fra : Steen F.

Dato : 31-07-06 19:34

Steen F. wrote:
> Findes Live8 koncerten fra London i 2005 på DVD?

Hmm, det lokale bibliotek havde søreme DVD'en!

/Steen

Fra : Rohde

Dato : 31-07-06 20:04

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Findes Live8 koncerten fra London i 2005 på DVD?

Ja hele koncerten fra alle landene er kommet på en DVD (vistnok 4 dvd´er)

/ Rohde

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-06 09:10

> Findes Live8 koncerten fra London i 2005 på DVD?

Ja ja da, hvor mange af byerne vil du have fra ?

http://www.laserdisken.dk/html/search.dna?DO=sog&sogfelt=live+8

Mvh
Jan Rysz

Fra : schlafen

Dato : 01-08-06 11:18

ja, jeg har den....

http://dvdoo.dk/dvdoo/film.asp?Command=16464

Fra : Steen F.

Dato : 02-08-06 16:31

schlafen wrote:
> ja, jeg har den....
> http://dvdoo.dk/dvdoo/film.asp?Command=16464

Jeg skal kun bruge koncerten med Stereophonics. Er det noget du evt. kan
overtales til at fixe for et mindre beløb?

MVH Steen

Fra : Morten H.

Dato : 03-08-06 08:56

Steen F. skrev:

> Jeg skal kun bruge koncerten med Stereophonics. Er det noget du evt. kan
> overtales til at fixe for et mindre beløb?

Du kan ikke finde hele koncerten med dem på nogen af de dersens dvd'er.
Kun Bartender & The Thief ligger på den første af de fire disc fra
London/Philadelphia og lidt blandet fra de andre steder. Dakota, Maybe
Tomorrow og Local Boy in A Photograph er ikke på.

/Morten

Fra : Steen F.

Dato : 03-08-06 12:34

Morten H. wrote:
> [...]
> disc fra London/Philadelphia og lidt blandet fra de andre steder.
> Dakota, Maybe Tomorrow og Local Boy in A Photograph er ikke på.

Jeps, jeg kiggede også på track-llisten og så at de kun havde 1 nummer med
på dvd'en. Men det er også okay. Jeg ville bare MEGET gerne se dem igen!
Håber at nogen kan hjælpe, da der er ½ års ventetid på dvd'en fra mit
bibliotek.

MVH Steen F.

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 01-08-06 13:42

On Mon, 31 Jul 2006 17:53:10 +0200, "Steen F."
<steen.kolding@stofanet.dk> wrote:

>Findes Live8 koncerten fra London i 2005 på DVD?
>
>MVH Steen

>FUT: dk.kultur.film

Ja, jeg har set den hos Fona i Randers Storcenter, så alle andre burde
også kunne skaffe den.

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-08-06 18:58

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> wrote in message
> Findes Live8 koncerten fra London i 2005 på DVD?
>
> MVH Steen

Ja.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Martin Johansson

Dato : 01-08-06 19:41

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Findes Live8 koncerten fra London i 2005 på DVD?

Jep, og den fåes billigt hos CD-WOW, bemærk inkl. fragt.
http://www8.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=22138

Har selv bestilt/modtaget den derfra.

Fra : steen

Dato : 01-08-06 20:01

Steen F. wrote:

> Findes Live8 koncerten fra London i 2005 på DVD?
>
> MVH Steen

> FUT: dk.kultur.film

det har jeg faktisk også overvejet.

Jeg tror den er på 4 dvd udgave.

Har du købt de andre byer?

Hilsen

Steen

Fra : Steen F.

Dato : 02-08-06 16:29

steen wrote:
> Har du købt de andre byer?

Nej, jeg var kun interesseret i London koncerten.

MVH Steen F.

Fra : steen

Dato : 02-08-06 10:27

Fra : N

Dato : 02-08-06 21:59

> Findes Live8 koncerten fra London i 2005 på DVD?

Ja, på 4 DVD'ere

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 03-08-06 21:17

> Findes Live8 koncerten fra London i 2005 på DVD?

Ja, her:
http://www7.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=22138