Tørret mynte
Fra : René Hvid

Dato : 30-07-06 12:21

Hej NG

er der nogen af jer der kender til et sted, enten i nærheden af aalborg
eller på web, hvor man kan købe tørret mynte?

--
Rene Hvid Pedersen
Alias "Benneweis"

Fra : Ole Stigaard

Dato : 30-07-06 12:35

Sun, 30 Jul 2006 13:21:05 +0200, René Hvid <dsl210448@vip.cypercity.dk>
skrev:

> Hej NG
>
> er der nogen af jer der kender til et sted, enten i nærheden af aalborg
> eller på web, hvor man kan købe tørret mynte?

Har du prøvet din lokale etniker? De fleste invandrerkøbmænd har det
stående.

Ole S

Fra : René Hvid

Dato : 30-07-06 19:35

"Ole Stigaard" <spam1@stigaard.net> skrev i en meddelelse
news.tdh2g8u473aafo@dpiii...

> Har du prøvet din lokale etniker? De fleste invandrerkøbmænd har det
> stående.

Jeg har prøvet et par stykker af dem, og der var ikke nogen af dem der havde
det eller vidste hvor det kunne fås

Fra : Ole Stigaard

Dato : 30-07-06 19:49

Sun, 30 Jul 2006 20:35:00 +0200, René Hvid <dsl210448@vip.cypercity.dk>
skrev:

> Jeg har prøvet et par stykker af dem, og der var ikke nogen af dem der
> havde
> det eller vidste hvor det kunne fås

Utroligt. I den arabiske verden er mynte ellers meget brugt. Anyway, hvis
du kan finde en øko-butik som handler med helsam har de en mynte med
varenummer 21122   Mynte Ø
50 gr, vejl. udsalg 29,95

helsam opgiver på deres hjemmeside følgende forhandlere i området:

Aalborg Helsekost Boulevarden 14, 9000 Aalborg
Sundhedskost Danmarksgade 21, 9000 Aalborg
Helsehjørnet Niels Ebbesensgade 4, 9000 Aalborg
Vrå Farve og Materialhandel Østergade 5, 9760 Vrå
Hadsund Helsekost Storegade 1-3, 9560 Hadsund

Mvh Ole S

Fra : René Hvid

Dato : 30-07-06 21:30

"Ole Stigaard" <spam1@stigaard.net> skrev i en meddelelse
news.tdimj9b073aafo@dpiii...

> [...]
> og Materialhandel Østergade 5, 9760 Vrå Hadsund Helsekost Storegade 1-3,

Mange tak, jeg vil fluks imorgen smutte i en af de nævnte forretninger

--
Rene Hvid Pedersen
Alias "Benneweis"

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-06 23:31

Hej,

> Mange tak, jeg vil fluks imorgen smutte i en af de nævnte forretninger

.... man plejer også at kunne få det i Matas (Pebermynte ihvertfald). Der er
det nok billigere - jeg mener jeg plejer at give omkring 20-25 kroner for en
stor pose.

/ Kristian