Andet multimedie
bentjuul 3670
Xara programmer til halv pris
Fra : Rado

Dato : 29-07-06 12:21

Vil blot lige gøre opmærksom på at Xara har 25 år jubilæum 1 august og
sælger derfor på denne dag alle programmer til halv pris.

http://www.xara.com/offers/25years/

--
Rado

"Men are born ignorant, not stupid. They are made
stupid by education." - Bertrand Russell

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-06 21:02

Rado wrote:
> Vil blot lige gøre opmærksom på at Xara har 25 år jubilæum 1 august og
> sælger derfor på denne dag alle programmer til halv pris.
>
> http://www.xara.com/offers/25years/

Er det et seriøst firma?
Jeg kiggede kun lige på deres Menu-Maker
http://www.xara.com/products/menumaker/templatepacks.asp
Har sgu aldrig set noget så amatøragtigt, ja sorry...

/Peter

Fra : Rado

Dato : 01-08-06 14:01

On Mon, 31 Jul 2006 22:02:20 +0200, "PeterS" <nomail> wrote:

>Er det et seriøst firma?
>Jeg kiggede kun lige på deres Menu-Maker
>http://www.xara.com/products/menumaker/templatepacks.asp
>Har sgu aldrig set noget så amatøragtigt, ja sorry...

Jeg er enig i at MenuMaker er amatøragtig, set i forhold til f.ex.
SoThink DHTMLMenu.

Men prøv Xara3D eller Extreme, deres topprogrammer, de bruges af mange
professionelle grafikere. Extreme kan måle sig med Illustrator på de
fleste områder, og den er langt hurtigere. Den blev for kort tid siden
sat ned til halv pris, og den yderligere halvering med jubilæumsprisen
her gør det til et røverkøb, kvaliteten af programmet taget i
betragtning. De er iøvrigt ved at portere den til Linux og Mac.

Se evt. video 2 på Extreme siden, eller kig ind på
http://talkgraphics.com, der diskuteres de forskellige programmer.

Eller se eksempler her på hvad man kan lave med Extreme:

http://www.xara.com/gallery/