Hamborg lufthavn
Fra : xx

Dato : 29-07-06 10:25

Jeg er ved at planlægge min vinterferie til Thailand, og lige nu ser det ud
til at det er en del at spare ved at rejse ud fra Hamborg istedet fra
København.
Og da rejsen starter i det sydlige jylland er der ingen afstands problemer,
men kan man køre med tog til lufthavnen? eller hvordan kommer nemmest fra
Vejle til Hamborg lufthavn, uden at have bilen stående der nede i 4 uger?
Lars

Fra : Bjarne

Dato : 29-07-06 11:05

xx skrev:
> [...]
> Vejle til Hamborg lufthavn, uden at have bilen stående der nede i 4 uger?

Gå ind på www.bahn.de

Søg på rejse fra vejle st til hamburg flughafen.

Rejsetid ca. 4½ time.

Sørg for solide skiftetider i Danmark.

Bjarne

Fra : Nicolai

Dato : 29-07-06 18:53

> Jeg er ved at planlægge min vinterferie til Thailand, og lige nu ser det ud
> til at det er en del at spare ved at rejse ud fra Hamborg istedet fra
> København.

Hvad er en del. Hvad koster en returbillet?

Fra : xx

Dato : 30-07-06 08:20

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er en del. Hvad koster en returbillet?

Hvis jeg søger på samme datoer i januar er prisen fra Hamborg 7500- og fra
København 9300-

Fra : Nicolai

Dato : 30-07-06 22:16

> Hvis jeg søger på samme datoer i januar er prisen fra Hamborg 7500- og fra
> København 9300-

Hej Lars

Da vi søgte til phuket i maj fandt vi priser ned til 4000 retur.

Fra : Nicolai

Dato : 30-07-06 23:27

> Hvis jeg søger på samme datoer i januar er prisen fra Hamborg 7500- og fra
> København 9300-

Hvilke datoer?

http://www.leisure.travellink.com/leisure/main?type=Editorial&name=TG-tilbud%23DK

Alle priser er tur/retur fra København og inkluderer skatter og afgifter.

a.. Bangkok 3.803 DKK Direkte fly

a.. Phuket 3.942 DKK (Via Bangkok)

a.. Krabi 3.958 DKK (Via Bangkok)

a.. Chiang Mai 4.257 DKK (Via Bangkok)

a.. Hanoi 4.874 DKK (Via Bangkok)

a.. Ho Chi Minh 4.874 DKK (Via Bangkok)

Fra : Nicolai

Dato : 30-07-06 23:28

> Hvis jeg søger på samme datoer i januar er prisen fra Hamborg 7500- og fra
> København 9300-

Thai gør det for 4900,- fra kbh -> phuket via bangkok

Fra : Anette

Dato : 29-07-06 19:42

"xx" <lars-knudsen@tuknet.dk>
> [...]
> Vejle til Hamborg lufthavn, uden at have bilen stående der nede i 4 uger?

Der er ikke tog til lufthavnen, men hyppige lufthavnsbusser fra
Hauptbahnhof'en

Anette