Musikafviklingsprogram?
Fra : Ukendt

Dato : 28-07-06 23:04

Jeg søger et program til afvikling af musik til en fest. Min Windows Media
Player er for så vidt god nok, men jeg savner noget der kan starte næste det
nummer når det første er næsten løbet ud. Så jeg slipper for 5-10 sek.
næsten uden musik. Freeware, ellers beholder jeg WMP.

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-07-06 23:28

Trekroner <xx> wrote:

> [...]
> nummer når det første er næsten løbet ud. Så jeg slipper for 5-10 sek.
> næsten uden musik. Freeware, ellers beholder jeg WMP.

<http://www.apple.dk/itunes>

Har enda en funktion der hedder "Party Shuffle" så du kan se en random
playliste 10-15 numre frem og rette den til efter behov

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : MVJ

Dato : 15-08-06 21:59

Thomas von Hassel skrev:

> <http://www.apple.dk/itunes>
>
> Har enda en funktion der hedder "Party Shuffle" så du kan se en random
> playliste 10-15 numre frem og rette den til efter behov
>
> /thomas

Hvor slår man den funk. til?

Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 16-08-06 05:42

"MVJ" <mvj@adslhome.nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor slår man den funk. til?

Et alternativ du kunne bruge er thejukeboxer, (www.thejukeboxer.com), den
virker ligesom en gammeldags jukebox på et ærtshus, så kan gæsterne til
festen selv vælge hvad de vil høre/danse til. Der er mange setup muligheder
bla har jeg altid min ståede til max 5 sange i køen, så undgar man at en
enkelt "kommer" til at slå festen ihjel med en dødssyg musiksmag.

Der er også mulighed for at shuffle funktion + fuktnionen med at næste
nummer starter før det nuværende er helt færdigt, så man undgår at vente på
det nsæte.

Så vidt jeg husker koster den lidt (150 kr).

Mvh

Carsten

Fra : Lars Holst

Dato : 29-07-06 10:27

"Trekroner" <xx> said in

> [...]
> starte næste det nummer når det første er næsten løbet ud. Så jeg
> slipper for 5-10 sek. næsten uden musik. Freeware, ellers beholder jeg

Det kan du sagtes klare i WMP
Det er en funktion der hedder overtoning.

--
Lars Holst

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-06 12:55

"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det kan du sagtes klare i WMP
> Det er en funktion der hedder overtoning.

Ja, det nærmer sig. Jeg er dog lidt træt af at det indgående nummer fader op
i styrke. Det burde starte på fuld tryk. Men absolut en forbedring - tak....

Fra : Kong Kurt

Dato : 29-07-06 17:46

On Sat, 29 Jul 2006 00:04:25 +0200, "Trekroner" <xx> wrote:

> [...]
>nummer når det første er næsten løbet ud. Så jeg slipper for 5-10 sek.
>næsten uden musik. Freeware, ellers beholder jeg WMP.

Traktor DJ er et bud. Derudover er der et plugin til winamp der kan
mixe.
--
Splitad Studie
www.splitad.dk