Lej en bil i Prag
Fra : Polle

Dato : 28-07-06 22:38

Har lige haft en højst ubehagelig oplevelse på firmaet

www.vecar.cz

i Prag.
Deres internetpriser er ikke de samme priser som man blive præsenteret
for , når man ankommer.
Jeg opdagede først prisforskellen da jeg skulle aflevere bilen, og da
jeg så påpegede det, flippede de helt ud. Jeg blev bogstaveligtalt
smidt på porten, og det var kun alt og lige at jeg fik mit depositum
med derfra.
Yderst ubehageligt.
Firmaet er lokaliseret i en "dårlig" del af Prag, og kontoret ligger i
entreen til en lejlighed på 2.sal. De fatter ikke et ord engelsk og
kun dårligt tysk.
Hold jer langt væk. Det er kun problemer. Giv hellere en tusse ekstra
og lej hos en af de store selskaber.

Fra : Ole

Dato : 30-07-06 07:23

"Polle" <beerper@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

<klip>

Fik du ikke en ordrebekræftet mail på din bestilling med anførsel af prisen
og denne bekræftelse bør medtages ?

vh ole

Fra : Niels

Dato : 30-07-06 13:13

[...]

Tak for advarslen, af en eller anden grund hænger pris og kvalitet ofte -
men ikke altid - sammen.

Fra : Polle

Dato : 07-08-06 14:21

Hej Ole

Det er en lang historie, men jeg bestilte en Opel Meriva og fik en
Skoda Fabia. I og for sig ikke nødvendigvis et dårligt bytte, bortset
fra at jeg måtte undvære automatgearet samt A/C, men prisen var jo
også noget lavere. Jo, jeg fik en bekræftigelsesmail som jeg tog med,
men det var altså på Meriva'en.